Alla inlägg under augusti 2007

Av Alex - 1 augusti 2007 23:01

Okej, korrektion till mitt förra inlägg eftersom Josefine hintade om att jag skulle gilla Backyard Babies: I första hand, banden. I andra hand: Blood, sex & Booze. Typ ;D

Av Alex - 1 augusti 2007 17:00

Holy cow. Jag tänker INTE publicera den kommentaren. Den får MIG att rodna, så jag kan tänka mig Sannas tjat isåfall. För det första så får du döda mig precis hur mycket du vill ;) För det andra så känner jag faktiskt inte till Töreboda men du kan ju alltid hjälpa mig övertala Sanna att vi ska tälta ;)


Jag känner att jag har skrivit (och tänkt) Holy cow sjukt många gånger nu, det är helt enkelt den effekt somliga människor har på mig.


Inbilla dig inget bara, jag åker faktiskt dit för banden i första hand. Som alltid. :P 


 

Sitter och letar efter bilden på Slebb som tydligen ska vara kul. Ska snart äta mat, är hungrig och det luktar grillat. Grillad sojakorv är gottis ^^

Av Alex - 1 augusti 2007 15:02

Haha, ja, det här var ju trevligt. Jag trodde inte folk brukade komma tillbaka och läsa i min blogg igen, så jag kände mig säker. Men jaha. Fan.


Och Sanna: Fuck you. Bara för du inte fattar vilka som är vackra och inte.


Nu har jag städat jätte-jätte-jättelänge och jag ska nog aldrig mer klaga på Sanna och Josefine och deras kvalster, för det jag hittade i våra tandborst-glas var nog fan det äckligaste jag någonsin sett (förutom wienerbröd då).

Men min låtsas-mamma älskar nog mig nu, för jag har faktiskt varit jätteduktig, och det är bäst att ligga på plus med henne för.. säger man italienskor ? Whatever, folk från Italien helt enkelt.. de kan ha ett jävla humör ;)


Nu är jag uppbokad 3/8, 11/8 och 25/8, möjligtvis nätterna med om Sannas pappa slutar hata tält ;)

Folk som vill med på min (och Sannas, och lite Josefines) Sverige-turné kan ju höra av sig :P


Mina vänner är för övrigt väldigt väldigt söta. Tror ni inte att de kom till stationen efter mitt blogginlägg i förrgår ?! Det var fan gulligt, även fast deras egon kommer svälla upp som fan nu, och de kommer tappa kontroll vid månen (varför skriver jag interna skämt när Fredrikas dator ändå inte fungerar?) :P

Over and out, nu ska jag röka.

Ovido - Quiz & Flashcards