Alla inlägg under augusti 2007

Av Alex - 11 augusti 2007 14:21

Helvete.


Det var det första som slog mig när jag vaknade imorgon, och det känns inte bättre nu. Jag skäms. Förlåt.

Av Alex - 10 augusti 2007 19:13

Ibland undrar jag vad min mamma håller på med.. Hon satt i en timme och försökte få över musik till Freddes telefon utan att lyckas. Jag prövar och får igång det på två minuter.


Om sisådär en timme ska jag iväg till Bullis för att fira(?!) att Emilia flyttar.

Av Alex - 10 augusti 2007 11:39

alex säger:

jag har ju inte sett dig på gör-länge, och nu när jag offrar min lugna fredags-kväll så ska du iväg

|> en pessimist i sitt livs form. säger:

vad söt du är då :)

|> en pessimist i sitt livs form. säger:

du kan få följa med till stallet nu istället ;)

|> en pessimist i sitt livs form. säger:

jag åker liksom inte förens 17.17

alex säger:

jag vet, ibland är jag jättesöt :P jaha, men ska du åka dit nu då ?

alex säger:

till stallet alltså

|> en pessimist i sitt livs form. säger:

ja, typ. om tjugominuter eller så. ska äta lite


yeah, så jag drar till stallet med söt nu.



och Sanna är tråkig som inte har läst mina 72 kommentarer. Men kolla Allister på bilddagboken, för hon tog ett kort på mig när vi var och badade :P



och ja, det är fest hos Bullis ikväll, kom dit om ni inte har nåt bättre för er.

Av Alex - 9 augusti 2007 18:17

Storming through the party like my name is El Nino
When I'm a hangin' out drinking in the back of an El Camino
As a kid, was a skid, and no one knew me by name
I trashed my own house party cause nobody came

I know I'm not the one you thought you knew back in high school
Never going, never showing up when we had to.
Its attention that we crave, don't tell us to behave
I'm sick of always hearing act your age

I don't want to waste my time
Become another casualty of society.
I'll never fall in line
Become another victim of your conformity
And back down.

Be... cause... you... don't...
Know us at all we laugh when old people fall,
But what would you expect with a conscience so small
Heavy metal and mullets is how we were raised
Maiden and Priest were the gods that we praised.

Cause we like having fun at other peoples expenses
Cutting people down is just a minor offense and,
Its none of your concern, I guess I'll never learn.
I'm sick of being told to wait my turn.

I don't want to waste my time
Become another casualty of society
I'll never fall in line
Become another victim of your conformity
And back down...

Don't count on me, to let you know when.
Don't count on me, I'll do it again.
Don't count on me, it's the point you're missing.
Don't count on me, cause I'm not listening.

Well I'm a no-goodnick lower middle class brat,
Back packed and I don't give a shit about nothing.
You be standing on the corner talking all that kufuffin.
But you don't make sense from all the gas you be huffing.
Then if the egg don't stain you'll be ringing off the hook,
You're on the hit list wanted in the telephone book.
I like songs with distortion, to drink in proportion
The dentist said my mom should have had an abortion.
(abortion, abortion, abortion...)

I don't want to waste my time
Become another casualty of society
I'll never fall in line
Become another victim of your conformity
Back down.

Waste my time with them,
Casualty of society
Waste my time again,
Victim of your conformity
Back down.

Av Alex - 9 augusti 2007 14:41

Hey brother christian with your high and might errand,
Your actions speak so loud, I cant hear a word youre saying.
Hey sister bleeding heart with all of your compassion,
Your labors soothe the hurt but cant assuage temptation.

Hey man of science with your perfect rules of measure,
Can you improve this place with the data that you gather?
Hey mother mercy can your loins bear fruit forever?
Is your fecundity a trammel or a treasure?

And I want to conquer the world,
Give all the idiots a brand new religion,
Put an end to poverty, uncleanliness and toil,
Promote equality in all my decisions
With a quick wink of the eye
And a god you must be joking!

Hey mr. diplomat with your worldly aspirations,
Did you see your children cry when you left them at the station?
Hey moral soldier you've got righteous proclamation,
And precious tomes to fuel your pulpy conflagrations.

And I want to conquer the world,
Give all the idiots a brand new religion,
Put an end to poverty, uncleanliness and toil,
Promote equality in all of my decisions

I want to conquer the world,
Expose the culprits and feed them to the children,
I'll do away with air pollution and then all save the whales,
We'll have peace on earth and global communion.

I want to conquer the world! (x4)



Jag tröttnar faktiskt aldrig på den här låten.

>.<

Av Alex - 9 augusti 2007 11:55

Ibland vill man inte vakna. Idag var en sån dag.


Jag drömde att jag var på Sex Pistols-konsert och jag stod en meter ifrån Sid och tog jättefina kort på honom.


Fan.


Fuck this
And fuck that
Fuck it all
And fuck her fucking brat

Av Alex - 8 augusti 2007 22:32

Sanna: Nej, det tycker jag faktiskt inte, med tanke på att han skrev att jag skulle döda honom, och jag har skrivit att han ska döda mig så var ditt ganska mycket seriösare :P



Josefine: 1.Läste du överhuvudtaget mitt inlägg om/till den korkade blondinen?

2. Polkagrisar ÄR gott. Som fan. Du är korkad. ^^



Nu har jag fått min mormors dator, det känns bra ^^ Tyvärr finns det ingen sladd skärm-låda, så det får mor ta och köpa först. Fick dessutom reda på att jag ska få 500 spänn till, den tjugonde, det känns jävligt jävligt bra :)


När vi åt kvällsmat idag satt min ena bror (Mattias, 15 år) och mobbade min andra bror (Jonte, 11 år) varpå jag började mobba Mattias.

Eftersom mamma sa att två inte fick mobba samma så mobbade ju jag Mattias då, Mattias mobbade Jonte, och Jonte mobbade inte alls. Mattias kläckte då ur sig:
- Nej men, jag vill inte att hon ska mobba mig, hon är ju så elak!

Det tyckte jag var gör-kul. För faktum är att jag faktiskt säger bättre saker än honom när det gäller att mobba :D

Jonte: Albin frågade mig om det gick att va' imorgon!

Mattias: Vad sa du då?

Jonte: Att jag skulle vara med en kompis.

Mattias: Men du kunde väl varit med honom, du har ju inga kompisar!

Jag: Nej, vet du vad du skulle sagt ? "Fråga Mattias istället, han har ju bara en enda vän, som dessutom är kär i honom!".

*Alla skrattar och Mattias ser lite sur ut*

(För er som inte fattar, vilket är alla, så har Mattias en vän vid namn Daniel som ALLTID, jag skojar inte, ALLTID ringer hit och frågar om de ska ses, och om Mattias säger "ja, jag ringer dig när jag är klar med läxan" så ringer han var 10onde minut för att kolla så inte Mattias har glömt bort honom. Det är gör-kul :D)


 

Inatt var alla människor jag legat/velat ligga det senaste året med i samma dröm, det var läskigt :O och bland dessa människor var dessutom lill-Jimmy(!!!), även fast han inte hör till denna kategori :O



Grattis min allra käraste lilla lillasyster på 2års-dagen. Dröm söta drömmar, änglabarn. Jag älskar dig.

Av Alex - 8 augusti 2007 13:19

Skorpionen


Latinskt namn: Scorpio
Styrande planet: Pluto (tidigare Mars)
Färger: Mörkrött, purpur
Element: Vatten

Positiva egenskaper:
* Flitig och beslutsam
* Intensiv och kraftfull
* Intelligent, intiutiv och analytisk när det gäller att lösa problem
* Charmig och elegant
* Mycket passionerad, sexig och ofta mystisk och tilldragande

Negativa egenskaper:
* Svartsjuk och vill gärna ha full kontroll över partnern
* Inåtvänd och hemlighetsfull i överkant ibland
* Misstänksam, överdriven och tvångsmässig
* Tar ofta livet på allt för blodigt allvar -farlig att kritisera eller driva med
* Tenderar att kunna bli grym, hämndgirig och bitter


Går bäst ihop med: Kräftan, stenbocken och fiskarna
Går sämst ihop med: Skorpionen, vattumannen, jungfrun och väduren



Jag måste säga att det stämmer jävligt bra, förutom typ "sexig, mystisk och tilldragande", det vet jag faktiskt inget om ;D






Jag har glömt att säga det, men jag heter numera ankan_ på server 1 på travian. Alltså inte zelitha utan ankan_.

Presentation

Omröstning

Du är...?
 ...Förstagångsläsare.
 ...Stammis.
 ...Har kikat in några gånger...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards