Alla inlägg under augusti 2007

Av Alex - 13 augusti 2007 17:43

alex säger:

så nu letar jag säng :P

Liar Liar Burn In Hell. säger:

hahaha, keep looking, jag behåller min

alex säger:

haha :P

alex säger:

i might have found one

Liar Liar Burn In Hell. säger:

det var som fan, Reas eller ?

alex säger:

Av Alex - 13 augusti 2007 16:46

Ja, Sanna, har du inte lärt dig det att jag ALLTID utnyttjar dig ? ;)


Och nu fick du mig att skriva igen bara för jag behövde svara. Tack.


Jag har tråkigt.

Detta är förhoppningsvis dagens sista inlägg och bara för jag är så extremt snygg och extremt sminkad (observera ironin) så får ni en bild (som dessutom är original, inget pillande eller tillfixande här inte) ^^


Jag byter för övrigt tillbaka till 'punkarsvins oklara tankar' i väntan på det ultimata bloggnamnet. Ungefär lika klockrent som 'De lyckliga kompisarna' ska det vara. Och jag byter tillbaka till min gamla omröstning, så alla har numera en ny chans att rösta där. Slösa fan inte rösterna på Sanna ;D

Av Alex - 13 augusti 2007 16:33

Jag glömde säga det, men jag träffade Sannas mamma på Ica förut. Min första impuls var att flyga upp med handen och hålla för min hals med tanke på hur den ser ut. Sen slog det mig att jag höll i två skit-tunga påsar så jag fick helt enkelt hälsa och se glad ut.


Jag vet att jag har skrivit typ 7000 inlägg idag, men jag har faktiskt inget liv.

Av Alex - 13 augusti 2007 16:14

Nu ligger bilderna från utflyttningsfesten uppe.

Av Alex - 13 augusti 2007 12:49

Jag pendlar mellan rastlöshet och apati. Jag ligger i min säng för att i nästa sekund hoppa runt i den. Jag är galen. Som vanligt försöker jag bota allt med sång, det funkar oftast. Iallafall, så är det här allt jag orkar skriva så ni får refränger jag fastnat för.


The abundance of redundance flooded her head,
and she said,
If I'm leaving with a broken heart,
You're leaving with a bleedin nose


- Cheating av Jettingham




I don't want to waste my time
Become another casualty of society.
I'll never fall in line
Become another victim of your conformity
And back down.

- Fat lip av Sum 41




Everytime I see you everyting
in life seems so unfair
It's time to wake up from our sleep
it's time to show them who we are

Get Away, you're makin' me sick
You're a victim of curiosity

Heads or tails, It's all up to you
But will you ever understand?


- Get away av Displeased




Jag avslutar med This is my life av Displeased. Displeased är bra. www.displeased.info.se. Rea, would you please check that out, och även http://www.lokatt.nu/ och bestämma om du vill med den 25 eller inte. I'll be there.

Alla andra: Kolla sidorna med, och åk dit ffs. Jag lovar att alla gullisar som står framför scenen när Displeased spelar får kräva en kram. Av Sanna. ;D



Loosing my mind
I'm bored to hell and I don't mind
Sit here waiting
For something to happen in
my so pathetic life where I'm
the king of my couch
Where everything is green
oh, crap, my 3.5 is running out

This is my life
Who am I supposed to be?
I'm writing all the letters
to the friends I wish I had
Here goes my whinin'
you've heard a thousand times

This is my life,
So who am I to blame?

I've stopped movin'
since hundred years ago
It seems fuckin' useless
to make a sound when no one hears
a word of my complain and I am here alone

Where everything is green
oh, crap, my 3.5 is running out

This is my life
Who am I supposed to be?
I'm writing all the letters
to the friends I wish I had
Here goes my whinin'
you've heard a thousand times

This is my life,
So who am I to blame?


Gött. Haj.

Av Alex - 13 augusti 2007 10:46

Jag har inte rökat sen igår. Jag är en duktig människa. Jag är gör-röksugen. Jag tror det är mitt problem: får jag väl cigaretter på hjärnan så kan jag inte tänka på något annat sen. Jag tänker på det första underbara blosset (speciellt på morgonen), knastrandet från cigaretten när man drar in ett riktigt djupt halsbloss, nikotinet som färdas genom kroppen och får en att slappna av. Det här är så jävla plågsamt så över till något annat:


Inatt så drömde jag att det var söndag (alltså igår). Jag fick syn på Reas tält, jag hörde ett stönande från en tjej, och sen kom han ut, i full färd med att ta på sig kläderna. Jag fullkomligt tappade hakan men han bara flinade åt mig. Jag vände mig bort och blev gör-ledsen och när jag vaknade kände jag mig lite lättad över att det bara var en dröm. Så.. Nu får alla leka amatörpsykologer och klämma fram de mest fantasifulla förklaringar ni kan komma på. Ni kan hoppa över att jag har ha-begär och vill äga människor för det vet jag.


För övrigt kom jag på någonting; att det hjälper fan inte att ta med någon hem för att slippa sova själv, för nästa natt, när man måste sova själv igen, är det fan värre än om man inte hade sovit med någon alls.

Jag är gör-röksugen, men jag ska inte röka. Over and out.

Av Alex - 12 augusti 2007 19:34

Lördag, damer och herrar, jag kom fram till att jag har faktiskt varit med på en sjuhelvetes massa kalas så det gör inget om jag missar ett, under förutsättning att de sparar mat till mig. Min poäng är : Lördag. I'll be there om Bröd följer med.

Av Alex - 12 augusti 2007 14:23

Jag tänker inte anstränga mig, ni får skiten i punktform:


1. Jag mår gör-dåligt. Fortfarande. Klockan är halv tre och jag känner för att spy. Nu vet ni det.


2. Gårdagen var trevlig, och kvällen, och natten, och imorse. Det var trevligt alltihopa. När min mamma vaknade blev jag förhörd om vem han var som hade sovit här, tur att han hade hunnit åka hem.


3. Jag är röksugen. Jag har inte rökat sen imorse. Jag ska inte röka, jag vet, men jag är gör-röksugen. Verkligen.


4. Min haka är blå. Min hals är ett enda stort sugmärke. Jag har ont på ställen vars existens jag aldrig ens funderat på (nej, inget dumt, mer typ "en punkt på ryggen, en punkt i nacken, mitt käkben").


5. Jag har sovit jävligt mycket idag, det känns bra. Mitt täcke luktar gott. Det är det enda tecknet på att du faktiskt var här. Så jag har varit jättelöjlig och legat ingosad i mitt täcke och känt doften av dig.


6. Jag fick påpekat att jag skriver för lite om Agromania nuförtiden, men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Jag såg dem igår, de var bra. Jag älskar fortfarande VM-låten. Öhm. Ja, nu har jag ju nämnt Agromania iallafall, kolla själva på www.agromania.tk :)


7. Jag är gör-ledsen! Jag satt och åt mat och råkade slänga en blick på våran fina kalender-mojsi-gojs och fick se att min familj ska ju ha jävla släktkalas på lördag. Klockan 13. Jävla skit. Jag hade ju faktiskt tänkt vara en bra människa och åka till Göteborg då ju :/ Fan.


Nu orkar jag inte mer. Och inte fan får jag gå härifrån och röka heller. Piss-skit. Jag tror att jag kanske ska gå och duscha lite, och sen känner jag för att sova lite mer. Fredrika ville repa idag, men jag mår dåligt. Hejdå.

Presentation

Omröstning

Du är...?
 ...Förstagångsläsare.
 ...Stammis.
 ...Har kikat in några gånger...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards