Alla inlägg under augusti 2007

.

Av Alex - 21 augusti 2007 15:51

Hahaha :) Jag skulle nog vilja påstå att så länge man inte är med i Tuttkompaniet har man lite av sin mentala hälsa kvar ;D



Nu har jag attackerat på Travian. Verkligen gör-kul, fick veta IDAG att vi skulle ha ett stort anfall. Jag kommer dö. Mina trupper kommer dö. Jag kommer bli attackerad tillbaka och ihjälslagen. Spännande. Haha ^^


Attackerade med 200 falanxer, 160 svärdskämpar, 80 blixtar och 55 druidryttare som kommer fram 22:36:25, så jag behöver moraliskt stöd ikväll vid halv elva :P




"Främling nummer 11, du är sannerligen gör-het. Ring mig" (ja, jag var nördig och såg på ID-skiten igår. Den s.k rockstjärnan var sannerligen gör-snygg :O och mangaexperten med för den delen. Holy moly. I want them for my birthday!)



Ikväll ska min mamma på sin första teorilektion och hon är nervös, vilket jag tycker är jättesött :)

.

Av Alex - 21 augusti 2007 15:28

Sanna: Nej, för hon hade fått med hela låten ?



Dagens spelningslista:

The Saints are coming - U2 & Green Day

Domedagspartiet - Agromania

Balladen om den kaxiga myran - Charta 77 

Do what you want - Bad Religion

Atheist peace - Bad Religion 

EM-låten - Agromania

Lilla björn & Lilla tiger - Charta 77 

Konstigt folk - Agromania

21st century (digital boy) - Bad Religion

American jesus - Bad Religion 

Behind the mask - Goldfinger

Fyra år efter moppe - Quantum Satis

Arga barn - Charta 77

Flat earth society - Bad Religion

I love my computer - Bad Religion

I want to conquer the world - Bad Religion

Ensam kvar (live) - Charta 77

Turn on the light - Bad Religion 

Vem valde mittemellan - Charta 77

Unacceptable - Bad Religion

Walk away - Bad Religion



(ja, jag har tråkigt. väntar på att skicka iväg mina trupper på Travian.)

Av Alex - 21 augusti 2007 12:50

Haha, Sanna, du är puckad. Och du och Fredrika ihop är ett totalt misslyckande ! Det stod ju fan 02.00.00 på hennes mp3, vilket är 2 TIMMAR och inte 2 MINUTER !! Puckon ^^

Av Alex - 21 augusti 2007 10:32

0 år, 0 månader, 4 dagar, 7 timmar, 26 minuter och 48 sekunder.



Scen    Uppträden och artister

Scen 1 Justin Case

Scen 1 Checkpoint Charlie

Scen 2 Colonnade Records

Scen 1 Crazy No Limit

Scen 1 Nouveau

Scen 2 Trubadur

Scen 1 Causing Chaos

Scen 2 Lucas Bjurström

Scen 1 Garage And Speedway

Scen 1 Johan och djuret

Scen 1 Displeased

Scen 1 Albin aspenbäck band

Scen 1 Ammotrack

.

Av Alex - 21 augusti 2007 10:13

www.ratsit.se - Jag gillar inte sådana sidor. Om någon vill veta mina andranamn eller vart jag bor så vore det underbart om de kunde fråga mig istället. Likadant med mobilnumret som ligger på eniro. Fuck them >.<

.

Av Alex - 21 augusti 2007 09:38

Gött. Jag är duktig och är uppe tidigt. Vad fan ska jag göra nu då ?

Tv-spel, here I come.


För övrigt är det lite kul att jag och min mamma sitter och diskuterar dataspel över frukosten :D

Av Alex - 20 augusti 2007 19:33

Nu har jag repat och ätit mat och varit ute med hundarna.

Att gå ut med två galna hundar som trasslar in sig kan vara nog så svårt, men att dessutom ha med sig en 5-årig galen bror som trasslar in sig.. My god. Tur att man kan ha mp3 i ena örat. Agromania is the one thing that keeps me sane.


Repandet gick bra. Jag och Bröd kom ihop oss lite. Som sagt: kritisera mig inte, och kritisera mig absolut inte när mitt blodsocker är lågt.

Tur att det var Bröd. Vi brukar inte vara så långsinta, imorgon är det ok igen.



alex säger:

har du varit inne och röstat på ditt reserverade alternativ nu ? :D

Liar Liar Burn In Hell. säger:

Det är KLART jag har :D

alex säger:

fan vad bra. vad glad jag blir :D


Naw :) Synd att jag har en inte-rösta-i-egna-omröstningar-policy, annars hade jag nog röstat på Sanna, bara för hon är så söt ^^

Over and out.

.

Av Alex - 20 augusti 2007 15:40

Ja, jag åker då som sagt och repar nu. I värsta fall blir jag borta i 3 timmar (om ingen är trött och alla är flummiga). Om det skulle hända något viktigt (som att någon har kastat ägg på Reinfeldt eller dylikt) - RING !

Presentation

Omröstning

Du är...?
 ...Förstagångsläsare.
 ...Stammis.
 ...Har kikat in några gånger...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards