Alla inlägg under augusti 2007

Av Alex - 22 augusti 2007 13:32

Okej, Noveau och 7 September it is then. Du och jag kompis ;)

Av Alex - 22 augusti 2007 10:07

Mitt sms till Bröd (tycker det är ganska bra formulerat faktiskt :P):


"Är du här vid typ 10 i imorgon, så blir det gör-bra ^^
Ses imorgon kompis ^^ (vi ser även Tage, vilket är bra, och skolan, vilket inte är bra)."


Tycker jag fick sagt allt jag ville säga :P

Av Alex - 22 augusti 2007 09:53

Jag trodde jag skulle dö. Bloggagratis fungerade inte. Jag kände hur irritationen steg, jag blev mycket frustrerad och kände ett akut nikotinbehov. När blev det såhär ? När förlorade jag mitt hjärta till min blogg ?


Över till andra saker: Josefine. Du är en tråkig, tråkig människa.


Sanna: Jag vet att det är irriterande som fan att det inte står tider, men förutom DPD vill jag förmodligen se Crazy No Limit med.

Men lördag är ju bra iallafall :)

Check it out: www.lokatt.nu och www.displeased.info.se, jag vill ha så många hoppande jävla idioter där som möjligt :) Erbjudandet om kramen från Sanna kvarstår. Be there or be there!


Idag fyller min bror 1 år. Grattis bror :)


Mitt anfall på Travian funkade tamejfan ! Även fast det åskade så jag inte kunde kolla det förrän nu. GÖTT ! http://travilog.org.ua/se/6797979/d56302d6e608817c95f23848bba8ab8f där är länken för de som vill se min seger. Grattis mig ^^


Mina händer är kalla. Jag behöver röka. Imorgon börjar skolan. Fan.

Av Alex - 21 augusti 2007 19:45

Jag tröttnar aldrig på din överkropp. Dock tar de nya bilderna från Fabriken sjukt lång tid att ladda, om du inte redan märkt det.

DPD

Av Alex - 21 augusti 2007 19:27

Sanna och Josefine : 7 September, Tidaholm, röj med mig !!

www.displeased.info.se


.

Av Alex - 21 augusti 2007 19:12

För bra för att dö var sannerligen underbar. Verkligen fantastisk.


Tusen gånger starkare kände man igen sig gör-mycket i. Även den bra med ett poetiskt språk.


Jag har ont i magen. Det är i såna här lägen man ska ha en pojk/flickvän som kan massera en på magen. Någon som vill ställa upp och vara min parttime-pojk/flickvän ? Sex ingår ;D

.

Av Alex - 21 augusti 2007 16:42

Sanna: SKAFFA DIG EN MOBILTELEFON ! Du är så jävla efter utan en.


Lånat:


Mörker, ta min hand av Dennis Lehane

En drink före kriget av Dennis Lehane

Tusen gånger starkare av Christina Herrström

För bra för att dö av Christina Wahldén


Biblioteket borde tala om för mig vilka böcker jag har läst och inte för jag kommer aldrig ihåg sådant. Jag slår vad om att jag redan läst en av dessa.


Anträffas i en stol på min altan invirad i ett täcke de två närmaste timmarna. Möjligtvis svarar jag även i min telefon. Adjö.

.

Av Alex - 21 augusti 2007 16:23

Nu åker jag iväg till biblioteket bara för jag är en sån nörd och läser så jävla mycket. Det känns rätt gött faktiskt :)


3 reservationer och 1 utlåning på Levande begravd av Peter James. Gött.


Svart ängel och Nattens barn har de inte ens. Gah. Dumma dem.


Jahaja, då får vi köra på något annat. Tips mottages tacksamt.


Hejdå.

Presentation

Omröstning

Du är...?
 ...Förstagångsläsare.
 ...Stammis.
 ...Har kikat in några gånger...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards