Alla inlägg under september 2007

Av Alex - 28 september 2007 08:52

Vi har nu grupparbete om Dorothea Orem. Min grupp består av två människor som gör absolut ingenting. För att lägga lite arbete på dem och för att slippa prata med dem sa jag "jag tar den här grejen". Tro fan att då springer fjortis-emo-ungen i min grupp och säger till läraren som mycket bestämt säger till hela klassen "idag ska ni bara leta fakta, inte skriva något och inte organisera något. BARA leta fakta".

Fuck den lilla emo-fjortisen.

Av Alex - 27 september 2007 08:43

Jag är förkyld! >.<

Jag hatar att vara förkyld.

Av Alex - 26 september 2007 20:45

Mitt myggbett kliar gör-mycket och jag nyser hela tiden. Kommer snart bli pang-förkyld. Tycker lite synd om mig själv.


Om en månad fyller jag år. Grattis mig ^^

Av Alex - 26 september 2007 13:41

Ja, täckt av kläder som i att det sitter kläder på hela jävla dörren nu :P


Jag har fått ett myggbett i svanken, det kliar jävel.


Jag är numera stolt ägare av två Manson-biljetter, varav den ena snart är såld till personen som ska gå med mig.


Dessutom är DNK nu stolta ägare av en Natarby (Nej, det är inte meningen att folk som inte spelar Travian ska förstå :P)

Av Alex - 25 september 2007 19:51

Vår dörr är numera helt täckt av kläder. Gött.

Av Alex - 25 september 2007 15:14

Sanna och hennes pappa är konstiga, och jag fattar ingenting.


På torsdag ska jag och Sanna dessutom sitta i samma rum och stirra på varann i 3 timmar. Spännande.


På fredag slutar jag 11.25 och det är mycket trevligt. Då kan jag ta 13.17-tåget till Borås, för att sedan ta bussen till min vackraste pojke. Om det är någon som ska till Borås på fredag får ni gärna ta 13.17 med mig, för det är så sjukt segt att åka tåg själv.


Idag var vi på Hemköp och köpte godis bara för jag har varit så grymt godissugen sen i söndags och när jag gick där råkade jag välta några plast-lådor.

Efter en stund vände sig en tant som jobbade där sig om, kollade på Felicia(!) och sa "Jaha, ska du plocka upp dem du välte eller ?"

Felicia såg lite förvirrad ut och jag sa jättetrevligt "Jag plockade upp lådorna, ska jag plocka upp locken också?"

Tanten tittade as-surt på mig och sa "Ja tack" med eftertryck. Jag plockade givetvis upp locken som den trevliga människa jag är men sen var både jag och Felicia irriterade så det lät ungefär "Undrar vad hon får betalt för ? Sitta och fika eller ? Klart man inte behöver vara trevlig när man jobbar på Hemköp" o.s.v när vi stod i kassan. Tanten blev säkert ännu surare men fuck her.

Av Alex - 23 september 2007 22:59

1. The Wasted kickar arsle.

2. Jag gjorde inte fel en enda gång (grattis mig).

3. Jag tycker om min pojke som blir nervös med mig och klappar lite på mig och säger "det går nog bra ska du se".


Typ så.


I love how it hurts when you satisfy me.

Av Alex - 21 september 2007 14:51

Annons i dagens Alingsåstidning under "Arbetsmarknaden: Lediga platser" :

"Fräck, fräsch tjej sökes som hemhjälp åt pigg, medelålders man.

Mat, husrum samt god ekonomisk ersättning och rikligt med naturaförmåner kan påräknas rätt person.

Ring xxxx-xx xx xx

säkrast lörd. 18-22"


Hahaha, så jävla jävla sjukt :D

Presentation

Omröstning

Du är...?
 ...Förstagångsläsare.
 ...Stammis.
 ...Har kikat in några gånger...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards