Alla inlägg den 21 augusti 2007

Av Alex - 21 augusti 2007 19:45

Jag tröttnar aldrig på din överkropp. Dock tar de nya bilderna från Fabriken sjukt lång tid att ladda, om du inte redan märkt det.

DPD

Av Alex - 21 augusti 2007 19:27

Sanna och Josefine : 7 September, Tidaholm, röj med mig !!

www.displeased.info.se


.

Av Alex - 21 augusti 2007 19:12

För bra för att dö var sannerligen underbar. Verkligen fantastisk.


Tusen gånger starkare kände man igen sig gör-mycket i. Även den bra med ett poetiskt språk.


Jag har ont i magen. Det är i såna här lägen man ska ha en pojk/flickvän som kan massera en på magen. Någon som vill ställa upp och vara min parttime-pojk/flickvän ? Sex ingår ;D

.

Av Alex - 21 augusti 2007 16:42

Sanna: SKAFFA DIG EN MOBILTELEFON ! Du är så jävla efter utan en.


Lånat:


Mörker, ta min hand av Dennis Lehane

En drink före kriget av Dennis Lehane

Tusen gånger starkare av Christina Herrström

För bra för att dö av Christina Wahldén


Biblioteket borde tala om för mig vilka böcker jag har läst och inte för jag kommer aldrig ihåg sådant. Jag slår vad om att jag redan läst en av dessa.


Anträffas i en stol på min altan invirad i ett täcke de två närmaste timmarna. Möjligtvis svarar jag även i min telefon. Adjö.

.

Av Alex - 21 augusti 2007 16:23

Nu åker jag iväg till biblioteket bara för jag är en sån nörd och läser så jävla mycket. Det känns rätt gött faktiskt :)


3 reservationer och 1 utlåning på Levande begravd av Peter James. Gött.


Svart ängel och Nattens barn har de inte ens. Gah. Dumma dem.


Jahaja, då får vi köra på något annat. Tips mottages tacksamt.


Hejdå.

.

Av Alex - 21 augusti 2007 15:51

Hahaha :) Jag skulle nog vilja påstå att så länge man inte är med i Tuttkompaniet har man lite av sin mentala hälsa kvar ;D



Nu har jag attackerat på Travian. Verkligen gör-kul, fick veta IDAG att vi skulle ha ett stort anfall. Jag kommer dö. Mina trupper kommer dö. Jag kommer bli attackerad tillbaka och ihjälslagen. Spännande. Haha ^^


Attackerade med 200 falanxer, 160 svärdskämpar, 80 blixtar och 55 druidryttare som kommer fram 22:36:25, så jag behöver moraliskt stöd ikväll vid halv elva :P




"Främling nummer 11, du är sannerligen gör-het. Ring mig" (ja, jag var nördig och såg på ID-skiten igår. Den s.k rockstjärnan var sannerligen gör-snygg :O och mangaexperten med för den delen. Holy moly. I want them for my birthday!)



Ikväll ska min mamma på sin första teorilektion och hon är nervös, vilket jag tycker är jättesött :)

.

Av Alex - 21 augusti 2007 15:28

Sanna: Nej, för hon hade fått med hela låten ?



Dagens spelningslista:

The Saints are coming - U2 & Green Day

Domedagspartiet - Agromania

Balladen om den kaxiga myran - Charta 77 

Do what you want - Bad Religion

Atheist peace - Bad Religion 

EM-låten - Agromania

Lilla björn & Lilla tiger - Charta 77 

Konstigt folk - Agromania

21st century (digital boy) - Bad Religion

American jesus - Bad Religion 

Behind the mask - Goldfinger

Fyra år efter moppe - Quantum Satis

Arga barn - Charta 77

Flat earth society - Bad Religion

I love my computer - Bad Religion

I want to conquer the world - Bad Religion

Ensam kvar (live) - Charta 77

Turn on the light - Bad Religion 

Vem valde mittemellan - Charta 77

Unacceptable - Bad Religion

Walk away - Bad Religion



(ja, jag har tråkigt. väntar på att skicka iväg mina trupper på Travian.)

Av Alex - 21 augusti 2007 12:50

Haha, Sanna, du är puckad. Och du och Fredrika ihop är ett totalt misslyckande ! Det stod ju fan 02.00.00 på hennes mp3, vilket är 2 TIMMAR och inte 2 MINUTER !! Puckon ^^

Presentation

Omröstning

Du är...?
 ...Förstagångsläsare.
 ...Stammis.
 ...Har kikat in några gånger...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards