Alla inlägg den 24 januari 2008

Av Alex - 24 januari 2008 20:12

GRATTIS MIG OCH VÄRLDEN! MAN KAN LADDA NED RAGDOLL SHOUT'S LÅTAR NU!! AHH!!!


http://www.myspace.com/ragdollshout


Av Alex - 24 januari 2008 17:38

Sms-konversation mellan mig och Sanna: 


Jag: Haha, ytterligare ett argument: min mamma ser gärna att jag åker med dig för du är skötsam (inte lika mycket som bröd men mer än hanna -asg-)

Sanna: Haha, synd att min mamma inte anser att du är lika skötsam då ;) men ja, ska Fredrika med? För isf kan mamma inte säga nej :-P

Jag: [...] och jag är fan skötsammast av de skötsamma!

Sanna: [...] och pappa tänker mer "punkarsvin" :-P men jag ska vädja till mammas sunda förnuft helt enkelt

Jag: Jag fick faktiskt 9 av 11 mvg:n i ettan. Inte illa pinkat av ett punkarsvin ;D Se till att övertala dem nu, vi ska ju supa, slåss och knulla i 5 dar för fan! ;)

Sanna: Du har inte glömt att det faktiskt kommer band dit också? :D Förresten har du pojkvän, så du får nöja dej med att supa & sloss :-P

Jag: Haha fan, det säger du, band då alltså? Supa och slåss duger för mig *min mobil har inte de symbolerna men tänk in min vanliga smiley här*



Observera att Sannas pappa har något emot mig. Jag vet inte varför. :P


Och föräldrahierarkin i min bekantskapskrets ser ut som följer:

Fredrikas föräldrar

Sannas föräldrar

Mina föräldrar

Hannas föräldrar


(för att förenkla det och hoppa över några människor som jag inte vet vart de ligger)

Helt enkelt: Får Fredrika åka får Sanna och jag ABSOLUT åka. Får Sanna åka får jag absolut åka. Får Hanna åka får jag åka men mamma tycker inte om det.


För övrigt fick jag MVG på mitt Psykologiprov. Grattis mig! ^^

Ovido - Quiz & Flashcards