Direktlänk till inlägg 27 maj 2007

Små tips från barn

Av Alex - 27 maj 2007 20:19

  Om du vill ha något dyrt så fråga mormor och morfar.
Matthew, 12 år

Ha alltid på dig en hatt när du matar fiskmåsar.
Rocky, 9 år


Sov med kläderna på så är du redan påklädd på morgonen.
Stephanie, 8 år


Spola aldrig toaletten när din pappa är i duschen.
Lamar, 10 år


Fråga aldrig om något som kostar mer är femtio kronor när dina föräldrar håller på med deklarationen.
 Carrol, 9 år


Irritera aldrig en gravid mamma.
Nicholas, 11 år


Var aldrig så mätt att du inte orkar någon efterrätt.
Kelly, 10 år


Svara inte din pappa när han är arg och frågar dig, "Ser jag dum ut?"
Heather, 16 år


Tala aldrig om för mamma att hennes bantning inte fungerar.
Michael, 14 år


Retas inte med din syster när hon håller i ett baseballträ.
Joel, 12 år


När du får ett dåligt betyg i skolan så visa det för din mamma när hon pratar i telefon.
Alyesha, 13 år


Spotta aldrig när du åker berg och dalbana.
Scott, 11 år


Hitta aldrig på något hyss på en polisstation.
Sam, 10 år


Var kritisk mot cafeteriamat när det ser ut som att den rör sig.
Rob, 10 år


Berätta aldrig för din lillebror att du inte tänker göra som mamma säger.
Hank, 12 år


Kom ihåg att du aldrig blir för gammal för att hålla din pappa i handen.
Molly, 11 år


Lyssna på din hjärna. Den har mycket information.
Chelsey, 7 år


Håll dig undan katrinplommon.
Randy, 9 år


Utmana aldrig din lillebror att måla familjens bil.
Phillip, 13 år


Glöm kakan, ät upp strösslet på den.
Cynthia, 8 år

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alex - 22 september 2009 13:42

Här ligger jag. I sängen i skolådan i Karlstad. Myser i ruskvädret, dricker kaffe i brist på vin och lyssnar på mästaren av höstmusik - Lars Winnerbäck.   Jag vill skriva men vågar inte. Borde kanske starta en ny, anonym blogg. Utan namn och allt...

Av Alex - 15 augusti 2009 11:30

Jag vet. Jag har varit sjukt inaktiv. Har jobbat massa o.s.v.   Igår kväll var bäst änna. Satt med Mattias, Bruno, Permo och Kjell from Hell och lyssnade på killsnack. Sjuukt underhållande! :D Ikväll blir det tjejmiddag -> förfest -> parken och...

Av Alex - 14 juni 2009 20:15

Ja, jävlar vilken monsterfylla. Drack typ 3 gånger så mycket som jag brukar och borde. Har fått höra ett antal roliga händelser idag som jag har lite eller inget minne av. Underhållande indeed. Det var en bra kväll....

Av Alex - 9 juni 2009 23:57

AIK-människa: Lag i vad fasen då? Fotboll? Hockey? Brännboll? Curling? Specificera dig! ...

Av Alex - 9 juni 2009 09:53

Jag mår seriöst illa. Att människor kan vara så jävla ynkliga. Enda gången man får ge ut namnet och släppa bilder på en brottsling är om det finns fara för samhället, annars ska det aldrig göras. Ni är fucking jävla vidriga.   Att dessutom hålla på a...

Ovido - Quiz & Flashcards