Alla inlägg den 20 juni 2007

Av Alex - 20 juni 2007 17:26

Haha, så här kul har jag på Travian (speedservern) :D



zelitha skrev:
Växer du några centimeter för varje gång du attackerar eller ?


heja hv skrev:
ska jag nolla dig?


zelitha skrev:
Du måste verkligen ha ett behov av att visa dig stor och manlig ?
Jag rekommenderar terapi istället för dataspel.


heja hv skrev:
jag tycker inte du ska vara sä jävla kaxig :)


zelitha skrev:
därför att du och dina extremt manliga polare krossar mig då ?


heja hv skrev:
precis :)


zelitha skrev:

tro mig, era kukar förblir precis lika förkrympta och ni framstår som precis lika patetiska hur många nystartade byar ni än krossar. men visst, om du tror att det inger respekt så är du välkommen.






Jag kan inte direkt påstå att det går att skrämma mig.... :D

Av Alex - 20 juni 2007 16:55

Wie, det var Emilie som tyckte att den var intressant. Applåder åt henne ! :)


Idag har jag pratat med dearly beloved och insåg att jag faktiskt har saknat honom.. Finns det någon koppling sakna-vara kär jag borde veta om ?

Presentation

Omröstning

Du är...?
 ...Förstagångsläsare.
 ...Stammis.
 ...Har kikat in några gånger...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards