Alla inlägg den 16 april 2009

Av Alex - 16 april 2009 13:29

...och helt plötsligt var alla mina vänner utomlands. Suck.


Och jag är lämnad ensam kvar med min praktikplats (som verkar helt okej förutom att jag måste lägga till 20 timmar i schemat), en känsla i kroppen som jag inte vet om den är kärlek och en nystädad lägenhet.


Fasen att allt ska vara så jäkla krångligt. Satt och tittade på bilder av personen och tänkte "oj, personen är faktiskt jädrigt vacker" och sen slog svartsjukan mig i magen. Det kändes som om jag fick en kalldusch. Är jag på väg att bli förälskad?! Igår när jag gick till min praktikplats upptäckte jag att jag suttit och tänkt på personen hela tågresan och hela bussresan så var tvungen att plita iväg ett litet sms om att jag tänkte på personen. Återigen: Kalldusch. Är jag på väg att bli förälskad?!

Fuck, jag vet inte. Krångel hela jävla ti'n. Och dessutom vet jag inte ens om känslorna är besvarade vilket gör det hela 70 gånger krångligare. Jag hatar sånt här. ARGHHH!


Ska med tåget om en halvtimme och jobbar 15-21 idag. Imorgon 8-13. Slappt som fasen, men så var det som sagt de där extra 20 timmarna. Helskotta.


Well, nu tänker jag inte skriva mer. När jag skriver tänker jag och när jag tänker blir jag bara nervös så over and out!

Presentation

Omröstning

Du är...?
 ...Förstagångsläsare.
 ...Stammis.
 ...Har kikat in några gånger...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards