Direktlänk till inlägg 14 april 2009

Dag 14 Inlägg 1

Av Alex - 14 april 2009 17:57

Idag är det Bloodhound Gang-dag. Som fasen.


Har varit duktig och lagat massa mat idag, och faktiskt lyckats med allt. Heja mig.


Jag (sitter vid datorn): Ja! *lättat*

Skön: Vann du eller?

Jag: Oh ja. Stjärnvinst.


Det känns lite så faktiskt. Var lite nervös för vad jag skulle få för svar men det var ett bra svar så nu är allt lugnt. Tror jag. Förutom att både jag och stjärnvinsten är sämst i världen på att ragga. Det är "kommer du ofta?"-nivå på det. Suck. Och så det där med att jag helst vill läsa andras tankar och veta vad personen tycker. Jag är jättekorkad men "orkar" inte lägga ner energi på att försöka flörta omkull personen om den ändå inte är intresserad. Well, well, det löser väl sig.


Första dagen på praktiken imorgon. Hoppas det blir trevligt. Mailade Ann förut för att kolla om mitt slappa schema var okej men det var det tydligen inte. Nähä, nähä. Betyder att jag måste lägga till en massa dagar och greja. Jag orkar inte. Blä.


Upptäckte idag att det inte alls var Ramns fel att han inte hörde mig. Pratade i telefon i söndags, full som ett ägg. Blev arg och kastade telefonen i väggen. Skön tittade lite på alla delarna och sa sen "Jaa... Det är ju bra att du är bra på pussel iallafall". Idag upptäckte jag att jag tydligen lyckats göra sönder den så ringer man till nån hörs man inte ett skit. Gött. Det var ju bara att byta telefon. Heja mig. Note to self: Vid fylla och ilska; Prata med personen face-to-face. Bättre att förstöra någon annans näsa än sin egen telefon.


I hope this helps to emphasize
I hope this helps to clarify
I hope you die

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alex - 22 september 2009 13:42

Här ligger jag. I sängen i skolådan i Karlstad. Myser i ruskvädret, dricker kaffe i brist på vin och lyssnar på mästaren av höstmusik - Lars Winnerbäck.   Jag vill skriva men vågar inte. Borde kanske starta en ny, anonym blogg. Utan namn och allt...

Av Alex - 15 augusti 2009 11:30

Jag vet. Jag har varit sjukt inaktiv. Har jobbat massa o.s.v.   Igår kväll var bäst änna. Satt med Mattias, Bruno, Permo och Kjell from Hell och lyssnade på killsnack. Sjuukt underhållande! :D Ikväll blir det tjejmiddag -> förfest -> parken och...

Av Alex - 14 juni 2009 20:15

Ja, jävlar vilken monsterfylla. Drack typ 3 gånger så mycket som jag brukar och borde. Har fått höra ett antal roliga händelser idag som jag har lite eller inget minne av. Underhållande indeed. Det var en bra kväll....

Av Alex - 9 juni 2009 23:57

AIK-människa: Lag i vad fasen då? Fotboll? Hockey? Brännboll? Curling? Specificera dig! ...

Av Alex - 9 juni 2009 09:53

Jag mår seriöst illa. Att människor kan vara så jävla ynkliga. Enda gången man får ge ut namnet och släppa bilder på en brottsling är om det finns fara för samhället, annars ska det aldrig göras. Ni är fucking jävla vidriga.   Att dessutom hålla på a...

Presentation

Omröstning

Du är...?
 ...Förstagångsläsare.
 ...Stammis.
 ...Har kikat in några gånger...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards