Alla inlägg den 9 april 2009

Av Alex - 9 april 2009 17:46

Tjo.


Här skulle jag kunna skriva något i stil med att jag är sååå irriterad på vissa personer p g a det och det och det och det. Men nej, det är inte min grej. Jag tänker inte ta såna grejer via bloggen. Tycker att det är allmänt barnsligt. Har jag något att säga kan ni ge er fan på att ni får det face-to-face.


Min tunga är nu piercad och fin. Den gör en smula ont just nu men får skylla mig själv eftersom jag råkade röka lite förut och har tjötat mest hela dagen. Provade även att äta en macka förut. Det tog en halvtimme. Tack och bock till Kimm som gjorde piercingen. Och nej, jag vill inte ha kommentarer om att jag är korkad som låter vemsomhelst pierca mig. Kimm är inte vemsomhelst. Han är bra. Nej, tungan kan inte ruttna och trilla av (om du inte skiter i att sköta piercingen och pillar på den med bajsiga fingrar och sen skiter i att den gör ont o.s.v.) Nej, du kan inte bli förlamad, tungan består av två muskler, i mitten är det inget viktigt. Nej, du kan inte förlora "smaken". Smaken är utspridd på en massa olika ställen på tungan, t ex på sidorna och allra längst bak. Tungpiercingar sitter inte bak i svaljet. Även om man skulle råka pricka så jädra fel så sitter inte all smak på samma ställe på tungan. Så, nu var det sagt. Tag diskussionen istället för att bara klaga. Med vettiga argument, givetvis.


Jag är hungrig. Och sjukt sugen på kyckling. Och sjukt o-sugen på att äta.


Nu orkar jag fasen inte mer. Over and out.

Presentation

Omröstning

Du är...?
 ...Förstagångsläsare.
 ...Stammis.
 ...Har kikat in några gånger...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards