Alla inlägg den 8 augusti 2008

Av Alex - 8 augusti 2008 18:14

Nu var det jäääättelängesen jag skrev, men ni får ha överseende.


Jag har iallafall slutat jobba nu. Känns gött men ändå rätt sorgligt på nåt sätt. Även om jag inte tyckte om jobbet supermycket så var det ändå trevliga människor och jag vande mig vid att det var min vardag.


Imorgon ska jag till Göteborg för att kolla på finalen i Gp-scen. Egentligen vill jag ha med Susanne men vi får väl se hur det går med det där. Konstigt nog har jag tänkt på henne as-mycket den senaste tiden men jag vet inte varför.


Jag har träffat en människa som är som jag, det känns gött. Vi förstår varandra och inget är krångligt.


Idag sprang jag på min "varför hälsar hon inte på mig"-granne två gånger i trappuppgången. Hade han varit där när jag gick upp för tredje gången hade jag säkert hävt ur mig nåt dumt i stil med "fan, har du flyttat ut i svalen eller?" men som tur var så hade han hittat hem :P

Presentation

Omröstning

Du är...?
 ...Förstagångsläsare.
 ...Stammis.
 ...Har kikat in några gånger...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards