Alla inlägg under mars 2008

Av Alex - 19 mars 2008 17:20

Jag har lyckats dodge:a magsjukan i flera dagar nu, men nu mår jag lite smått illa. Jag vill inte. Inte, inte, inte. Blä.


Jag och pojkvän har tagit the next step: Det brukar alltid vara jag som skickar "jag klarade provet!"-sms, men nu fick jag faktiskt ett av honom igår. Coolt.


Har börjat läsa Jane Eyre. Vi pysslar med Romantiken på svenskan och det var antingen den, Frankenstein eller Stolthet och Fördom, så jag tog den tjocka boken. Mwha. Hittills är den bra (har läst 4½ kapitel).


Min bror är uttråkad och vill hjälpa mig städa mitt rum så jag får väl anstränga mig och göra detta snart.

Av Alex - 16 mars 2008 13:10

Ja, jag lever. Och jag mår bättre än vad jag brukar tack vare äcklig Ipren-sörja. Ont i nacken efter headbangning. Typ så.

Av Alex - 14 mars 2008 18:48

Jag höll på att få världens psykbryt när jag gick hem idag. 6 veckor har gått onödigt fort, jag kommer sakna er så otroligt mycket. Fick en massa söta svarta saker av de två trevliga tanterna ( ;) ) Lotta och Kerstin samt tårta och 2 coca color (som senare blev 4 eftersom jag blev erbjuden en annans två). Synd bara att mina två helt underbara handledare inte var där. Jag kan tänka mig att de hade skrattat gott åt Lotta och Kerstins cola-kupp. Anyway, jag ska tillbaka upp en sväng och dumpa en demo, så jag har någonting att se fram emot iallafall. Kram till alla vänner på Tors Hus!




Soon-to-be-tysk-35+-kille: Läser du det här har du hittat mig. Grattis ;)




Idag spelade jag Guitar Hero 3. Det var kul.

Av Alex - 12 mars 2008 18:47

WOHO! ^^

Bidrag: ScenbidragThe Wasted

Urvalsgruppens utlåtande:  Utlåtande:
  • Bra attityd
  • Visar att de gillar det de gör
  • Bra utstrålning, publik kontakt
  • Har utvecklats och kan bli hur bra som helst.
 
Av Alex - 12 mars 2008 16:23

Igår fick/snodde jag den bästa kyss jag någonsin fått/snott. Sen hade jag lös-snus i halva käften. :P




Världens vackraste komplimang:


Jag har ätit färdigt och ska gå ifrån lunchen på Hagen.


Utvecklingsstörd kille: Adjö!

Jag: *ler* Adjö!

Han: *skiner upp som en sol* Gullig! *vänder sig till alla i rummet* Gullig!



Av Alex - 10 mars 2008 20:34

JAAAA!!!!! HAR SÅNT JÄVLA FLYT NU! JAG ÄGER ER SÅ JÄVLA BRUTALT!!! Remember novellen jag plitade på på sportlovet? Yeah, köp Story 28 april... Säger bara det. WOHO!

Av Alex - 9 mars 2008 19:37

JA! JA! JAAAAAAAAAA!!!! LYCKA!!!!! :D

Av Alex - 6 mars 2008 15:56

Jag kommer bli smock-förkyld till lördag. Mysigt värre. Well, come see us anyway.


Nya artister till P&L. Synd att det inte är några bra. (Nej Josefine, jag uppskattar inte Lillasyster och Takida :P)

Presentation

Omröstning

Du är...?
 ...Förstagångsläsare.
 ...Stammis.
 ...Har kikat in några gånger...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards