Alla inlägg den 1 mars 2008

Av Alex - 1 mars 2008 21:45

Lördag kväll. Du är för apatisk för att röra dig mer än 1 meter i taget, för deprimerad för att vilja träffa någon och har tillräckligt mycket ångest för att vilja krypa ur din kropp en stund. Vad gör du?


-SJUNGER! Karaoke, Singstar, till stereon, till gitarren, you name it. Fokusera all tankeverksamhet på texten och all energi på att få ur dig så hemska oljud som möjligt. Helst en låt där man måste ta i och kan spela ut ordentligt (tänk Total eclipse of the heart).


Gött. Jag har löst ett stort världshälsoproblem. Enjoy.

Av Alex - 1 mars 2008 19:53

FAN. Det stör mig mer ju mer jag tänker på det: Borde jag ha gjort något annorlunda? Hade det ändrat något? Jag vill inte bli ignorerad, I don't like it. Du fick mig att le. Om och om igen. Varje dag fanns hoppet om att just DU skulle höra av dig. Jag vet inte hur mycket jag borde skriva, det är det här med att människor känner sig så träffade hela tiden. Jag vill att DU ska läsa det här men ändå inte. Jag är velig som fan. All the time. Jag mår dåligt som en liten gnu. Jag vill veta om det kunde blivit något mer (nej, jag pratar inte förhållande), men nu är det uppenbarligen för sent. Jättemycket försent. Det var helt sjukt längesen jag fick den senaste komplimangen som fick mig att le stort. Det stör mig. Jag vill ha dig kvar i mitt liv. Jag tycker om att ha en massa öppna dörrar.

 Det är frihet.


Nu kommer det komma en massa "Höhö, jag vet vem du pratar om" "Va?! Pratar du om HONOM?!" "Pratar du om mig?", men vi kan väl göra såhär: Sanna och Josefine; inga jävla gissningar, ni kommer inte ha rätt ändå även om ni tror er ha det.

Människor som känner sig träffade; skriv ihop en söt liten kommentar om vad ni skulle svarat om det handlat om er (uppenbarligen handlar det om någon av er, jag vill bara inte tala om vem).

Av Alex - 1 mars 2008 19:17

Jag är trött som en gnu så ni får det i punktform:


  • Spelningen gick bra. Lite problem med diverse stärkare men det hade alla så jag tänker inte klaga på det.
  • Blev lite besviken på att jag inte fick höra hela Stekt i smör.
  • I övrigt är jag allmänt deppig, trodde jag skulle må bättre men mår sämre. Vet inte varför, det är väl bara jag som är dum och hoppfull. You make my heart ache.
  • Ikväll lyssnar jag på: Agromania (www.agromania.tk)
  • I sure wanted you that night.

Presentation

Omröstning

Du är...?
 ...Förstagångsläsare.
 ...Stammis.
 ...Har kikat in några gånger...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards