Alla inlägg den 1 februari 2008

Av Alex - 1 februari 2008 13:25

Här kommer en intensivkurs i engelska!

För alla oss som är bra på Engelska men behöver bli bättre.






Behåll växeln, det är jämt:
Keep the gear, it is always


Än sen, då?:
Then then, then?

Det har gått en propp i köket:
A plug has walked in the kitchen

Det killar:
It boys

Jag vill gärna ha mer paj:
I want brain more broken

Kan du se knölvalarna?:
Can you see the bastard-elections?

Jag har fått sendrag i min vad:
I have got a latepull in my what

Har ni revbensspjäll?:
Do you have fox bone ventilation?

Har du varit med om det förut?:
Have you been with if that before?

Jag anar ugglor i mossen:
I suppose owls in the swamp

Han är bortrövad:
He is away-assed

Ingen fara på taket:
No danger on the roof

Hur mycket är klockan?:
How plenty is the bell?

Är det överhuvudtaget möjligt?:
Is it overheadtaken possible?

Jag har aldrig hört på maken:
I have never heard on the husband

Det ger jag sjutton i:
I give seventeen in that

En snuskhummer:
A filthy lobster

Oj, min tunga slant:
Oops, my heavy coin

Vill du ha kaffe på maten?:
Would you have coffee on the food?

Sköt om dig:
Shoot around you

Se dig inte om:
Look you not if

Ta dig i brasan!:
Take yourself in the fire!

Slå dig ner och ta för dig av kakorna:
Hit you down and take for you of the cookies

Nära ögat skjuter ingen hare:
Close to the eye shoots no rabbit

Vad är du för en, jag känner inte igen dig:
What are you for one, I don t feel again you

Gör inte om det:
Do not if it

Vill ni ha påtår?:
Do you want on toes?

Jag har soppatorsk:
I have soup cod

Klockan är bara barnet:
The time is only the baby

Du är avskedad:
You are offspooned

Gångjärn:
Walking iron

Att ge igen för gammal ost:
To give again for old cheese

Nä, du! Den gubben gick inte:
No, you! That man didn t walk

Skicka mot postförskott:
sand against mailbeforeshot

Hör du du du:
Hear you you you

Se upp i backen:
Look up in the hill

Dra åt skogen:
Pull to the forrest

Var håller de hus?:
Where are they holding house?

Matlagning:
Foodrepairing

Det körde ihop sig lite:
It drove together itself tiny

Stora förväntningar:
Big before-waitings

Far åt helvete!:
Father to hell

Ge järnet:
Give the iron

Än sen då?:
Than then then?

Det var som katten:
It was like the cat

Skärp dig:
Belt yourself

Presentation

Omröstning

Du är...?
 ...Förstagångsläsare.
 ...Stammis.
 ...Har kikat in några gånger...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards