Alla inlägg den 21 januari 2008

Av Alex - 21 januari 2008 23:23

alex säger: haha, men wtf, jag är inne i en nirvanaperiod och det är typ dödsstraff på att inte nämna att man lyssnar på dem då ju

alex säger:

\Mirrongus/ \m/Sweden rock\m/ RosFlickan Fan vad metal med Boule\m/: http://www.boulekanalen.se/ NO HANKY PANKY!! säger: hahahaXD så du har äntligen tagit till sunt förnuft och lämnat den där punk stilen^^

\Mirrongus/ \m/Sweden rock\m/ RosFlickan Fan vad metal med Boule\m/: http://www.boulekanalen.se/ NO HANKY PANKY!! säger: XD

alex säger: nä, jag bara varvar med kurtans grunge lite

\Mirrongus/ \m/Sweden rock\m/ RosFlickan Fan vad metal med Boule\m/: http://www.boulekanalen.se/ NO HANKY PANKY!! säger: Hädare!!! återvänd till den väg du kom ifrån!!! sluta uttala en av gudarnas namn så vårslöst

alex säger: hahaha

Av Alex - 21 januari 2008 23:22

Rape me
Rape me my friend
Rape me
Rape me again

I'm not the only one

Hate me
Do it and do it again
Waste me
Rape me my friend

Am I the only one ?

My favorite inside source
I'll kiss your open sores
Appreciate your concern
You'll always stink and burn

Rape me
Rape me my friend
Rape me
Rape me again

I'm not the only one

Rape me!



- Nirvana

Av Alex - 21 januari 2008 22:26

F: You suck.


Wadiz kallar mig för "herrljungabonnen" i sin bilddagbok. Han borde skämmas. Det är fan rockigare att bo i Herrljunga än i Vårgårda. Bonnighet mäts i antalet Epa-traktorer. Herrljunga har två. Vårgårda har så många så man inte skulle hinna räkna dem på en vecka.


Imorgon ska vi repa. Påminn mig att ta med mina cymbaler.


Och nu har jag pengar på min telefon så om ni sms:ar så får ni svar ^^



Mycket djup sms-konversation mellan mig och Josefine:


Jag: Glöm inte ta med Harry till repet imorgon.

Josefine: Ska försöka komma ihåg honom ;)

Jag: Haha vad bra. Han kan ju känna sig lite dissad annars :P

Josefine: Yeap, lite värdelös och ratad. Inte bra för en mans självförtroende.

Jag: Absolut inte. Det var säkert därför elake herr Dolder blev som han blev. För att inte tala om Severus!

Josefine: Ja. För lite kärlek du vet. Inte lätt att inte vara omtyckt :P

Jag: Oh no! Jag kommer bli som dem! Tror jag måste ta livet av mig lite :O

Josefine: Gråt gråt, men det kanske finns hopp för mänskligheten. Kollektivt självmord får annars fungera som utväg. Om inte annat så har folk överlevt utan kärlek innan. 

Jag: Vilket djupt samtal vi har. Kanske bäst vi slutar innan alla konverterar till emokulturen.


Höhö ^^

Presentation

Omröstning

Du är...?
 ...Förstagångsläsare.
 ...Stammis.
 ...Har kikat in några gånger...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards