Alla inlägg den 20 januari 2008

Av Alex - 20 januari 2008 22:14

Mycket intressant filmkväll hos Wadiz igår: Efter 5 timmars Guitar Hero var det någon som sa "nej, nu sätter vi på filmen", så runt tolv började vi kolla på Van the man. Den funkade. Inte dålig men inte riktigt bra heller, dock bra humoristiska inslag. Sen fastnade jag och min man där ett tag till och tjötade med Wadiz och youtubade (nåja, de youtubade medan jag höll på att somna på soffan och tittade lite halvintresserat på klippen). Moppetur hem till Busken, kom fram runt 3.15 och stupade rätt i säng. Skönt som fan.

Folk borde åka moppe oftare. Moppe är the shit.

Idag har vi sett på Pirates of the Caribbean 3, halva Blues Brothers och en stund på Miami Ink. Slappardag i soffan helt enkelt. Jävligt trevligt måste jag säga :)

Har en massa rivsår på min hand efter att ha blivit attackerad av en busig katt. Mycket mysigt.


Gårdagens I-landsproblem: Jag kunde inte bestämma mig alls för vilka 4 av våra låtar jag tyckte mest om.


Gårdagens dagens: Jag, Busken och Wadiz (som är singel) sitter och pratar om att "doppa den".

Busken: -Ja, jag har ju den fördelen att jag kan ju göra det när jag vill *kikar lite snabbt på mig*

Wadiz: -Äh... Jag har katten!

*Kollektivt asgarv*

England belongs to me - Cock Sparrer

Presentation

Omröstning

Du är...?
 ...Förstagångsläsare.
 ...Stammis.
 ...Har kikat in några gånger...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards