Alla inlägg den 16 januari 2008

Av Alex - 16 januari 2008 21:24

Jag är dålig på att skriva som vanligt. Jag är förmodligen en dålig människa med. Jag orkade inte engagera mig alls idag och alla tyckte jag var jätteskum för att jag inte var ett plåster på pojkvän. Å andra sidan tog han inte heller några initiativ, han smet in i sitt klassrum fort som fan utan en enda kram. Det går liksom inte fråga honom vad som är fel heller för det är aldrig något som är fel enligt honom..


Well. Whatever. Människor i allmänhet är underliga. Sårar varann och jävelskap. Oftast är det jag som sårar folk, I can't help it, det är sådan jag är. Jag vet att det är världens sämsta bortförklaring, men jag vet faktiskt inte vad det beror på. Faktiskt.

Jag blev sårad en gång förra året. En enda gång. Jag bad honom att inte såra mig och han lovade att inte göra det, men lik förbannat blev det som det blev. Vi pratar inte ens med varandra längre. Det är lite tråkigt faktiskt.


En människa som ska adda mig har fortfarande inte gjort det, och det är lite nervöst eftersom jag inte ens vet vem det är. Blinddate över msn liksom :P


Bröd är fortfarande sjuk, förhoppningsvis kommer hon imorgon. Annars blir jag ledsen.


The Wasted är iallafall anmälda till UKM 2008. I Alingsås. Gött.


Det här blev ett långt inlägg iallafall. Ibland är jag duktig minsann.


Valfri låt - Dia Psalma

Ovido - Quiz & Flashcards