Alla inlägg den 10 januari 2008

Av Alex - 10 januari 2008 20:38

Rea: Den duger, men bara knappt. Refrängen väger upp verserna och gitarrljudet. Stekt i smör är bättre.





Jag färgar håret, det är tråkigt. 20 min kvar. Tralla laaaa.

Av Alex - 10 januari 2008 17:08

Haha, Rea, ibland är du så obotligt korkad, men du får mig att le ändå.


Jag känner för att ringa min man och skrika "kom hit, jag behöver dig". Jag håller på och bryta ihop av all jävla press gällande jobb och grejer. Problemet är att för det första är vi båda av åsikten att man inte ska prata längre i telefon än vad man behöver så samtalet kommer se ut såhär:

Jag: Kom hit, jag behöver dig!

Busken: Nä, måste plugga.

Jag: Jaha, hejdå då.


Eller något liknande iallafall. Han vill/orkar/kan aldrig komma när jag är på väg ner. Kanske inte så konstigt. Hur många människor orkar ligga och klappa på mig och tala om för mig hur bra jag är när jag ligger och kippar efter luft och helst vill.. dö är ett för starkt ordval men.. dra iväg nånstans och slippa allt. Inte ens jag orkar med mig själv så jag kan knappast begära att någon annan ska göra det, eller hur?


www.agromania.tk - media - discography/music - Jä jä Wow wow (Du är så).

Rösten. Kalle. Jag är KÄR. Så in i helvete.

Presentation

Omröstning

Du är...?
 ...Förstagångsläsare.
 ...Stammis.
 ...Har kikat in några gånger...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards