Alla inlägg under december 2007

Av Alex - 7 december 2007 19:13

Jag: Men du fattar väl att jag är besviken.. Jag hade till och med tänkt byta sängkläder!

Bröd: OJ! Det var stort!

Jag: Ja. *suck*

Bröd: Fast det skulle vara ännu större om Sanna bytte sängkläder.

Jag: Ja, då skulle det vara typ.. Bille Joe som skulle sova över.

Bröd: Haha, ja.

Av Alex - 7 december 2007 15:46

På 2 minuter lyckades du förstöra hela min dag och byta bort all lycka jag känt sen du sa Ja igår mot oerhörd besvikelse, men jag är en bra och förstående flickvän, jag är en bra och förstående flickvän, JAG ÄR EN BRA OCH FÖRSTÅENDE FLICKVÄN så jag tänker inte vara sur.


Jag har upprepat "bra och förstående flickvän" för mig själv hela dagen. Och nej, jag tycker inte mindre om dig. Jag vill ha dig här just därför att jag tycker om dig så jävla mycket, om du nu inte förstått det.

Av Alex - 6 december 2007 13:00

Polisen kom och skrek och slog och spottade på mig
det var i förrgår när jag stod och väntade på dig
dom sa: "vad gör du här?"
jag sa: "här får man stå."
och dom sa: "stick iväg, ditt svin."
och jag sa: "varför då?"
så nu är jag slagen gul och blå utanpå och innantill
så snälla ta mig dit där man får göra vad man vill


Any mood, any day, any time: Sex Noll Två av KSMB


Av Alex - 6 december 2007 10:45

Josefine: För att jag gick upp och tänkte gå till skolan innan jag kände hur dåligt jag mådde.



Jag älskar denna låt.


Bensin i blodet, en ensam man på en moped.
Bensin i blodet, en ensam man på en moped.
Bensin i blodet, jag kunde aldrig stanna kvar.
Bensin i blodet, jag måste alltid ge mig av.

När man åker på en asfaltsväg i natten,
mil efter mil och man deltar i ett ändlöst
race mot tiden, fast det vet man inte om.

Och motorn viskar melodier i mitt öra.
Man åker fort, man åker rakt, alltid på väg.

Bensin i blodet, en ensam man på en moped.
Bensin i blodet, en ensam man på en moped.
Bensin i blodet, jag kunde aldrig stanna kvar.
Bensin i blodet, jag måste alltid ge mig av.

En moped kan va' ett tidsfördriv för dom,
som ändå inte vet nåt.
En moped kan va' ett tidsfördriv för alla,
som ändå inte kan nåt.

Och motorn viskar melodier i mitt öra.
Man åker fort, man åker rakt, alltid på väg med

Bensin i blodet, en ensam man på en moped.
Bensin i blodet, en ensam man på en moped.
Bensin i blodet, jag kunde aldrig stanna kvar.
Bensin i blodet, jag kunde aldrig ge mig av.

Och motorn viskar melodier i mitt öra.
Man åker fort, man åker bra, alltid på väg med

Bensin i blodet, en ensam man på en moped.
Bensin i blodet, en ensam man på en moped.
Bensin i blodet, jag kunde aldrig stanna kvar.
Bensin i blodet, jag kunde aldrig ge mig av.

Av Alex - 6 december 2007 08:53

R: Oh thank you dear. Jag vill nog inte veta hur den ser ut :P


Sanna: Wtf, du vet ju att jag tycker om dig ändå, det behöver jag väl inte skriva här ?


Jag är hemma från skolan och jätteförkyld. I hate it.

Av Alex - 5 december 2007 19:29

Jag går och pratar med mannen när jag kommer på att jag inte hälsat på hans kompis:


Jag: Hej kompis.

Han: Jaha, hej, är jag "kompis" nu också?

Jag: Eh, ja. Jag vet inte vad du heter.


Jag efter en stund, bara för att klargöra vad jag pratade om:


Jag: Alltså, jag menade att du var hans kompis, men du kan få vara min kompis med om du vill.

Han: Tack så mycket, det kan jag vara.



Höhö ^^


För att nämna övriga snälla människor: Jag vill tacka min mamma och min pappa...

Nej, så kul ska vi inte ha det. Jag tycker om min man. Verkligen. I thought it was fucked up, men du var på stationen imorse som vanligt. Du är underbar, och du är min.


Min nyfunna vän är en jättesöt vän, jag tycker om dig redan, även om du nästan fick mig att missa tåget hem idag ;)


Gött, detta var månadens ömhetsbetygelse-inlägg. Enjoy it, för det tar ett tag innan nästa kommer.

Av Alex - 5 december 2007 19:24

Sanna: Den är säkert jättefin, men de menar mer.. Långa handskar, vacker utstyrsel.. Förstår du skillnaden ? :P


Jag är förkyld! IGEN! >.<

Av Alex - 5 december 2007 15:48

"Fina kläder" då alltså, om jag vill komma på fest på nyår. Jag äger inga fina kläder! Någon som har fina kläder att låna ut ?

Presentation

Omröstning

Du är...?
 ...Förstagångsläsare.
 ...Stammis.
 ...Har kikat in några gånger...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards