Alla inlägg under december 2007

Av Alex - 27 december 2007 00:47

Drar till Ulricehamn idag. Kommer hem på fredag. Ring vid behov.

Av Alex - 27 december 2007 00:47

Jonny Rocker säger:

Tja ;)

alex säger:

hej. säg inget. jag lyckas alltid fucka upp. jag har skrivit en jättefin text till dig på min bilddagbok, läs den istället.

Jonny Rocker säger:

naaaw :) 

alex säger:

äh. naw-a mig inte. det är jag som står för naw-andet i det här förhållandet :P

Jonny Rocker säger:

hehe

Jonny Rocker säger:

medan jag står för de hårda riffen

alex säger:

haha, ja det kan du få göra om du vill :P

Av Alex - 26 december 2007 20:44

VILKEN STIL HAR DU?

Rocker
[ ] Du har ganska långt hår
[x] Du gillar öl
[x] Du har varit med i en mosh pit
[x] Du tror inte på gud
[ ] Du äger nitar
[ ] Du kan spela gitarr
[ ] Du äger boots
Antal: 3/7


Gothare
[ ] Du äger svart eyeliner
[x] Det mesta du har på dig är svart
[ ] Du tänker på döden ofta
[ ] Du vill dö
[/] Du är osocial
[ ] Du gillar hot topic
[/] Du är ond
Antal: 2/7

Hardcore
[ ] Du har/spelar i ett hardcore band
[ ] Du har skadat dig när du har moshat
[ ] Du vet den sanna sanningen med ”24”
[ ] Du har varit på en hardcore konsert
[ ] Du är xforeXtruexforeverxfreeX
[ ] Klär dig ofta i college-type kläder
Antal: 0/6

Punkare
[x] Du skiter i det mesta
[ ] Du åker skateboard
[x] Du gör tröga saker med dina vänner
[ ] Du hamnar ofta i trubbel med polisen
[x] Du har fler piercirangar än i öronen
[x] Du har kysst någon som du tycker är väldigt ful när du var full
[x] Du kallar vissa för posers
Antal: 5/7

Emo
[ ] Du gråter ofta
[ ] Du klär dig i hoodies ofta
[x] Folk förstår sig inte på dig
[x] Du skriver låtar/texter
[x] Du har färgat ditt hår svart
[x] Du klipper ditt egna hår ibland
[/] Du känner dig väldigt ensam
Antal: 4.5/7

Nörd
[ ] Du har glasögon
[x]Du har bra betyg
[x] Du använder inhalator
[ ] Du har pennor i fickorna
[x] Du sitter ofta vid datorn
[ ] Du är blyg inför motsatta könet
[x] spelar Xbox
Antal: 4/7

Av Alex - 26 december 2007 03:39

Man kanske borde ta och försöka sova iallafall? Det kanske går om man kniper ihop ögonen riktigt mycket och tänker på får? Eller så tittar man på 4 avsnitt av My name is Earl istället och är vaken ett tag till.

Av Alex - 25 december 2007 16:57

Tänkte bara meddela allmänheten att jag mår skitdåligt.

Av Alex - 25 december 2007 13:03

Nu är jag redo att dra hemifrån, fick handdukar, tallrikar, muggar, diverse köksredskap, glas och skålar i julklapp. Någon som följer med ?


Bästa julklappen; 1000 spänn som är en garanti för att jag kommer iväg till P&L och en vit fleecefilt.

Av Alex - 24 december 2007 13:34

God Jul o.s.v

Av Alex - 23 december 2007 23:32

Dagens diss:

Mattias: Här får du en present! *räcker fram ett clementinskal*

Min låtsasmamma ger honom en enda blick, säger "du är ju störd" och går därifrån.



Såhär kul kan man ha när man spelar TP:


Annelie: Men ja, Sahara, är det liksom bara... sand... där?

Jag: Nae, det finns en sten med...

*Annelie brister ut i ett hysteriskt asgarv*


Jonathan: *ser helt chockad ut* Är vi judar?!

*Jag, Mattias och Annelie ser helt chockade ut och stirrar på honom som om han vore dum*

Jonathan: Jaa, vi har ju en jude-grej längst upp i granen.

*Alla börjar förklara i kör att det inte alls är någon jude-grej*

Jag: Vill du veta vad det egentligen är? Det är en gigantisk ANALPLUGG! Och imorgon kommer prydnaden däruppe vara mycket större för då kommer DU sitta på den!

*Alla börjar asgarva*

Jag: Så om ni hör någon smyga nedför trappan inatt så är det Jonte som testar den!

*Annelie visar hur Jonte kommer gå imorgon*

*Mer asgarv*

Presentation

Omröstning

Du är...?
 ...Förstagångsläsare.
 ...Stammis.
 ...Har kikat in några gånger...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards