Alla inlägg under november 2007

Av Alex - 16 november 2007 10:24

I keep on fucking it up all the fucking time.


Parkaden imorgon. Vi ses där.

Av Alex - 15 november 2007 08:34

Om ett gott skratt förlänger livet så har UKM och gårdagen förlängt mitt liv med 10 år. Minst.

Av Alex - 14 november 2007 23:49

Teatern var bra. Nu går jag och lägger mig. Tjipp.

Av Alex - 14 november 2007 15:31

Nu drar jag snart till Göteborg med klassen, och några fler klasser, för att se Romeo och Julia på Stadsteatern. Den är 3 timmar lång. Skänk mig en tanke.

Av Alex - 13 november 2007 17:51

Nu har jag varit och repat. Det funkade.


Parkaden på lördag. See you there.







He's holding on my heart like a handgranade.

Av Alex - 13 november 2007 14:36

Jag hoppas fan ni är nöjda nu för nu har jag fyllt i varenda listjävel jag har orkat leta upp. Trevlig läsning.

Av Alex - 13 november 2007 14:35

  • 1.När gick du upp idag?
    7.45

    2. Diamanter eller pärlor?
    Diamanter.

    3. Senaste filmen du såg på bio
    Batman returns tror jag.

    4. Favorit-TV- program?
    Mythbusters, That 70’s show och Brainiac.

    5. Vad åt du till frukost?
    Bröd och O’boy.

    6. Vad är ditt andranamn?
    Eva Kajsa.

    7. Din favoritmat?
    Lasagne.

    8. Vilken mat gillar du inte?
    Hemlagat potatismos och falafel.

    9. Favoritchips?
    Det varierar.

    10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
    Same old whining, new songs av Displeased.

    11. Vilken bil kör du?
    Pappas Opel.

    12. Favoritmacka?
    Baguette med konstig röra i.

    13. Vilka mänskliga karaktärsdrag kan du bara inte med?
    Långsam, fjortisaktig och opålitlig.

    14. Vilka är dina favoritkläder?
  • Displeased-tröja och Tiger of London-byxor

    15. Om du fick åka vart du ville på semester?
    Island eller Italien.

    16. Favoritklädmärke?
    Ingen aning.

    17. Var vill du dra dig tillbaka?
    Ingen aning på den heller.

    18. Favorittid på dagen?
    Kvällen/natten.

    19. Var är du född?
    Borås.

    20. Vilken är din favoritsport att se på?
    Ishockey och Handboll.

    21. Coca Cola eller Pepsi?
    Coca Cola.

    22. Fotboll eller ishockey?
    Ishockey alla gånger.

    23. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
    Nattuggla.

    24. Pedikyr eller manikyr?
    Manikyr, ingen rör mina fötter!

    25. Vad ville du bli när du var liten?
    Hahaha ingen kommentar.

    26. Bästa barndomsminnet?
    Jag orkar inte tänka efter.

    27. Varit i Afrika ?
    Nej.

    28. Nånsin rullat in någon i toapapper?
    Nej.

    29. Varit med om en bilolycka?
    Nej.

    30. Favoritdag i veckan?
    Fredag.

    31. Favoritrestaurant?
    Dillans ^^

    32. Favoritblommor?
    Jag är tråkig och säger rosor.

    33. Favorit-snabbmatsrestaurant
    Burger King.

    34. Äger du en cykel?
    Japp, Bröds mammas gamla cykel som hon hade när hon var tonåring :D

    35. Vem fick du senaste mailet från?
    Registrerings-mail ifrån Bitefight.

    36. I vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
    Har inget och vill inte ha.

    37. Läggdags?
    Beror på hur lång sovmorgonen är dagen därpå.

    38. Senaste personen du delade en middag med?
    Stefan och Emma.

    39. Vad lyssnar du till just nu?
    Anti-flag.

    40. Favoritfärg?
    Svart.

    41. Hur många tatueringar har du?
    Fråga igen om ett år.

    Av Alex - 13 november 2007 14:35

    Fem bästa:

  • Bästa dagen: Oj. Ingen aning faktiskt.
  • Bästa köpet: Kängorna.
  • Bästa känslan: Förälskelse. När den där vackra människan tittar på en.
  • Bästa godiset: Choklad.
  • Bästa färgen: Svart.

  • Fyra val:
  • Godis eller chips? Godis.
  • Ensam eller sällskap? Sällskap.
  • Film eller TV? TV.
  • Morgon eller kväll? Kväll.

  • Tre saker som jag önskar mig av jultomten:
  • Ett SuperNintendo (mamma sålde vårat >.<)
  • Ett möte med Anti-flag.
  • Att kunna göra precis vad jag vill utan att såra någon.

  • Två saker jag inte klarar mig utan:
  • Datorn
  • Tv-spel
    En sak som jag aldrig skulle göra:
  • Ta livet av mig .
  • Skapa flashcards