Alla inlägg under november 2007

Av Alex - 26 november 2007 22:38

We All Want Something We Can't Have. säger:

får vi det inte får jag väl helt enkelt bara titta på finalen


*25 min senare*


alex säger:

yep

We All Want Something We Can't Have. säger:

jösses vilken tid.

alex säger:

haha jag vet, kom på att jag hade glömt dig efter typ 25 min

We All Want Something We Can't Have. säger:

gud vad du är snäll ^_^

alex säger:

hahaha jag vet. men jag försöker lista ut vem av rammstein-männen som är het, o så är det så många att skriva till så jag blir alldeles snurrig.

We All Want Something We Can't Have. säger:

haha jag ska inte störa då :P

alex säger:

det är lugnt. nu iallafall :P

We All Want Something We Can't Have. säger:

jaha kom du fram till vilken av tyskarna som var snygg då

alex säger:

näe

alex säger:

alla är fula på bilderna, men det finns en som är het i en video men jag vet inte vem

We All Want Something We Can't Have. säger:

haha kanske är nån som inte är med i bandet :P

alex säger:

fan, vem vet.. en statist kanske ?

Av Alex - 26 november 2007 21:00

Kommentarsvar: Det var ju lite coolt, kan inte du fråga den söta tjejen som sjunger så fort i Speakon om hon vill knulla med mig ? ;P


Idag frös jag. Dumma tåg. >.<

Av Alex - 25 november 2007 23:31

I caught a pink flu when I kissed a shoe but
I missed my target I was aiming for you




I fell in love with the world when I saw you...



www.myspace.com/6bpm

Av Alex - 25 november 2007 19:06

Nedan följer bild på mitt blåmärke. Kan någon tala om vad jag har gjort ?! Sanna ?!

Av Alex - 25 november 2007 16:40

"Hur vet man att det är en trummis som knackar på dörren?

- Människan slutar inte knacka även fast man öppnar!"


Hahaha ^^

Av Alex - 25 november 2007 15:58

Vi överlevde, men det var knappt.


Vi slapp Trashjack. Displeased, Anagoes och killarna med gitarr (vakten och Never-store snubben) var bra.


Min tröja är alldeles indränkt av Sannas lukt/doft/odör (:P). Tur att hon inte luktar konstigt ^^


Jag har ett 2x2 cm stort blåmärke på mitt högra ben som gör gör-ont. Jag har ingen aning om vad jag har gjort :O

Av Alex - 24 november 2007 15:22

Josefine: Jag skriver det när jag är jätteglad :P





Nu åker jag till Hjo. See you there.

Av Alex - 24 november 2007 12:38

Haha nej, vrid inte på det jag säger nu. Jag är mycket väl medveten om att det heter Wii men är man glad så säger man Wie! :P


Idag åker jag till Hjo med "kompis" ;D Be there or be there!


Presentation

Omröstning

Du är...?
 ...Förstagångsläsare.
 ...Stammis.
 ...Har kikat in några gånger...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards