Direktlänk till inlägg 13 november 2007

Dag 13 Lista 1

Av Alex - 13 november 2007 14:24

1. Tre namn jag lyssnar till:
Alex, Alexandra, Punkarsvin

2. Någonting jag tycker om med mig själv?
Tycker om det mesta.

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv?
Noll självkontroll.

4. Detta är jag rädd för?
Spindlar, getingar och ensamhet.

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Cigaretter, bröd och vatten.

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Sjunga, ta ett F på gitarr och äta med någon som äter långsamt.

7. Detta tycker jag om att göra:
Spela trummor.

8. Det vill jag göra nu:
Repa.

9. Bästa känslan:

Förälskelse

10. Värsta känslan:
Att bli övergiven.

11. Egenskaper jag vill att min partner ska ha:
Oh my.. Maila mig om du vill ha en lista.

12. Är jag kär just nu?
Ja

13. Jag vill gifta mig:
Nej.

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
Bungyjump, fallskärmshoppning och råna en bank.

15. Min käraste ägodel:
Mina kängor.

16. Något jag vill ha i present:
Zildjian-cymbaler.

17. Detta har jag på mig just nu:
Jeans och Displeasedtröja.

18. Favoritkläder:
Displeased-tröjan och Tiger of London-byxorna.                                       

19. Favoritdjur:
Katt.

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Punk.

21. Favoritlåt just nu:
Runka med kondom.

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
Roligast: matte. Tråkigast: Omvårdnad.

23. Stjärntecken:
Skorpion.

24. En bok jag älskar:
Omöjligt att bara välja en.

25. En Film jag älskar:
Bang bang you’re dead och This is England (tvungen att välja två).

26. Tv-program jag gillar:
Mythbusters, that 70’s show och Brainiac.

27. Favoritdoft:
Den där killparfymen, vad den nu heter.. Whatever.

28. Detta äter jag gärna:
Lasagne.

29. Dricker helst:
Öl.

30. Favoritgodis:
Choklad.

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Island och Italien.

32. Ögonfärg:
Blågrön.

33. Längd:
165.

34. Jag tror på:
Evolutionsteorin.

35. Jag spelar:
Trummor samt diverse tv- och dataspel.

36. Person jag beundrar:
Chris #2

37. Såhär bor jag:
Ganska stort väldigt stökigt rum med skön säng.

38. Antal döda krukväxter i huset:
Noll (min mamma är duktig på att vattna dem).

39. Det här tänder mig:
Rött hår, spetsiga hörntänder och när folk biter mig i nacken.

40. Det här gör mig avtänd:
Egoistiska människor som tjatar om att jag ska göra saker.

41. Favoritfärg:
Svart.

42. Favoritcitat:
Pass.

43. En hemlighet jag vet:
Att Bröd är kär i The pojkvän ;)

44. Bästa present jag fått:
Gröna trumpinnar med blåa prickar på ;D

45. Senast köpta skiva:
Ebba Grön Samlade singlar 78/82-LP

46. Det jag är mest nöjd med mitt utseende:
Ögon och läppar.

47. Den jag kollar efter först när jag går in på msn:
Stefan.

48. Udda förmåga/egenskap:
Jag kan sitta ner med raka ben och nå typ till min hålfot.

49. Om jag var ett djur skulle jag vara:
En katt.

50. Vad lyssnar du på just nu:
Anti-flag.

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
Jag har varit i skolan och ska repa och gå till biblioteket.

52. Var är dina föräldrar födda:
Det vet jag faktiskt inte.

53. Vad var det senaste du installerade på datorn:
Guitar Pro.

54. Favorit restaurang:
Dillans.

55. När badade du i pool senast:
Oj.. Det var gör-länge sen.

56. Har du varit med i ngn skolpjäs?
Ja, en.

57. Hur många barn vill du ha?
Många.

58. Vilken musikstil tycker mest illa om:
Jag är rätt anti allt som är dåligt faktiskt..

59. Har du bestämt vad du ska rösta på i valet?
Typ… jag kommer få papercut av valblanketten, bli arg och spränga regeringen.

60. Vad har du för tvkanaler:
Många.

61. Har du åkt moppe:
Oh yeah.

62. Har du busringt ngn gång:
Nån gång kanske när jag var liten.

63. Har du fått felparkeringsböter?
Nä, jag är bara i övningskörnings-stadiet.

64. Har du hoppat/kan du tänka dig hoppa bungyjump eller fallskärm:
Kan absolut tänka mig.

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt:
Typ Finland. Men är på väg till Danmark och Kanarieöarna, vänta ett par månader.

66. Har du en egen trädgård?
Ja.

67. Va? Va?
Huh ?

68. Kan du alla orden i nationalsången?
Ja.

69. Badkar eller duschkabin?
Badkar.

70. Vilken är den bästa film du sett den senaste månaden?
Såg This is England för femtielfte gången så säger väl den då. Annars Elephant.

71. Chips eller Popcorn?
Höhö, efter 500 gram poppade popcorn som jag fick på min födelsedag vet jag faktiskt inte :P

72. Vilken färg på läppstift använder du?
Röd, de få gånger jag använder det.

73. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
Nej.

74. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Nej.

75. Apelsin eller äppeljuice?
Äppeljuice.

76. Vem är den senaste du åt ute med?
Felicia.

77. Favoritchoklad:
Euroshopper eller Lidl’s.

78. Hur många personer skulle du kunna ge ditt liv för?
Några stycken..

79. Har du vunnit en prispokal ngn gång?
Nä, men medalj inom handbollen ^^

80. Är du duktig i matlagning?
Haha, nä. Men jag kan koka makaroner och fick MVG i hemkunskap :D

81. Klarar du att tänka själv?
Ja, och åt alla andra med för den delen.

82. Har du beställt något från typ ”Tv-shop”?
Nej.

83. Pepsi eller Coca Cola?
Coca Cola. Fast helst ICA Cola.

84. har du varit tvungen att använda uniform i ngt jobb?
Nä.

85. Vad var det senaste du handlade?
Choklad tror jag.

86. Har du kräkts offentligt?
Oh yeah.

87. Bli mångmiljonär eller hitta kärleken?

Har man pengar kan man ju alltid köpa sig en thailändsk fru.. Hmm.. Tricky..

88. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Ja.

89. Har du ringt något betalnummer?
Nej.

90. Kan man vara vän med sitt ex?
Absolut inte.

91. 5452256?
42.

92. Hade du mkt hår som liten bebis?
Vet inte.

93. Vad har du för röstmeddelande på din mobil?
Inget vad jag vet.. Eller så har jag ”Jaa ?”, har inte kollat på länge.

94. Vad har du i din väska:
Haha, jag och Felicia gick igenom det häromdagen faktiskt. Maila om du vill ha en lista :P

95. Någon favorit sak du gör innan du går och lägger dig?
Läser.

96. Antal personer du kan lita på till hundra procent?
Ingen. Jag är paranoid.

97. Var hittade du den här listan:

Någon trevlig människa på Bilddagboken. Hör av dig så kan du få en kram i ersättning ;D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alex - 22 september 2009 13:42

Här ligger jag. I sängen i skolådan i Karlstad. Myser i ruskvädret, dricker kaffe i brist på vin och lyssnar på mästaren av höstmusik - Lars Winnerbäck.   Jag vill skriva men vågar inte. Borde kanske starta en ny, anonym blogg. Utan namn och allt...

Av Alex - 15 augusti 2009 11:30

Jag vet. Jag har varit sjukt inaktiv. Har jobbat massa o.s.v.   Igår kväll var bäst änna. Satt med Mattias, Bruno, Permo och Kjell from Hell och lyssnade på killsnack. Sjuukt underhållande! :D Ikväll blir det tjejmiddag -> förfest -> parken och...

Av Alex - 14 juni 2009 20:15

Ja, jävlar vilken monsterfylla. Drack typ 3 gånger så mycket som jag brukar och borde. Har fått höra ett antal roliga händelser idag som jag har lite eller inget minne av. Underhållande indeed. Det var en bra kväll....

Av Alex - 9 juni 2009 23:57

AIK-människa: Lag i vad fasen då? Fotboll? Hockey? Brännboll? Curling? Specificera dig! ...

Av Alex - 9 juni 2009 09:53

Jag mår seriöst illa. Att människor kan vara så jävla ynkliga. Enda gången man får ge ut namnet och släppa bilder på en brottsling är om det finns fara för samhället, annars ska det aldrig göras. Ni är fucking jävla vidriga.   Att dessutom hålla på a...

Presentation

Omröstning

Du är...?
 ...Förstagångsläsare.
 ...Stammis.
 ...Har kikat in några gånger...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards