Alla inlägg under oktober 2007

Av Alex - 16 oktober 2007 23:19

alex säger:

AHHH!!!!

alex säger:

JAG !

alex säger:

JAG ÄR BRA !!!

alex säger:

^^

alex säger:

- säger:

jaa

alex säger:

"Riktigt bra takt i trummor"

alex säger:

!!!!!!!!

alex säger:

GRATTIS MIG !

- säger:

va

alex säger:

GRATTIS GRATTIS MIG !!!!

alex säger:

IHH!

- säger:

vad

alex säger:

recensionen!!!!


- har precis skickat dig en vibb.


- säger:

vad e det med den

alex säger:

"Riktigt bra takt i trummor"

alex säger:

!!!!

- säger:

ok

alex säger:

Det är JAG!!!!

alex säger:

JAG SPELAR TRUMMOR

- säger:

jag vet

alex säger:

PARKADEN-RECENSIONEN!!

- säger:

ok hahaha

alex säger:

JAG ÄR BRA!!!

- säger:

grattis

alex säger:

task fan ^^

Av Alex - 15 oktober 2007 15:25

30 November är det Lokatt-festival i Skövde för er som missat detta.

Är det bra band ses vi garanterat där :)


24 November är det Displeased på Park i Hjo.

Där ses vi absolut.

Av Alex - 15 oktober 2007 15:20

Någon till NN: Gud vad snygg du är i håret

Jag (till Bröd): Är det bara jag som tycker att hon ser ut som en dränkt murvel ?

Bröd: Nej. En dränkt murvel med uppåtnäsa. Hon har nog sprungit in i väggen. *Gör en springa in i väggen-min med tillhörande ljud*

*Jag slänger båda händerna framför munnen för att inte börja gapskratta och väser "Fan, du får inte göra så!"*



Ellinor: Fladder-fitta.. eller fnitter-fitta.. med blont skabbigt hår.

Jag: Vem ?

Ellinor: Vem tror du ?

Jag: XX ?

Ellinor: Ja.. Men gult hår är ju också snyggt *ironi*

Jag: Yep, speciellt när öronen sticker ut genom håret.

Ellinor: Ja, det är fan det fulaste som finns. Att man inte fattar hur det ser ut och försöker göra något åt det. Jävla Dumbo!

*Jag upprepar ungefär samma procedur med händerna för munnen för att inte börja gapskratta då personen står typ 2 meter ifrån oss*

Av Alex - 14 oktober 2007 23:00

Folk: Hjo 24 November


01.20 Hjo Busstation 02.00 Skövde Centralstation

02.15 Skövde Centralstation 02.57 Falköping Centralstation


Jag har eventuellt fixat skjuts hem.

Av Alex - 14 oktober 2007 22:48

Vad fan har Josefine gjort med sin blogg ? It's.. it's gone ! :O


Jag tycker den här bilden är skitsnygg :D

Av Alex - 14 oktober 2007 22:36

Nu tycker min pojkvän att jag är dum i huvudet men det får han tycka ^^


Ett förhållande är seriöst när man har fått en halv byrålåda att ha kläder i.


12 dagar kvar till jag fyller år.


12 dagar kvar till lov.


13 dagar kvar till spelning; Talangslakten på Kärven.


1 månad och 3 dagar kvar till Parkaden.


2 månader kvar till Danmark.


2 månader och 3 dagar kvar till Marylin Manson, Göteborg.


Gött.



Displeased - Vad som helst

Av Alex - 11 oktober 2007 08:44

Skönt att veta att jag inte är själv, det måste vara dessa dumma kärleksfilmer och grejer som sätter griller i huvudet på en :P


Sanna var ett dumt arsel och åkte förmodligen till Skövde (jag har inte hört av henne sen klockan sju igår). Jag var ett smart arsel och stannade hemma. Men ja, Mera Viscera, Mindre Hårdrock, helt enkelt.


Idag har vi stavgång på gympan och alla kommer se skit-töntiga ut, men det är smällar man får ta helt enkelt :D


En av mina bloggare har inte varit inne på sin blogg sen 30 september, det är gör-tråkigt. Jag vet inte ens om han läser min blogg längre, förmodligen inte, jag har inte fått kommentarer på gör-länge. :'(

Av Alex - 10 oktober 2007 08:39

Jag förstår inte.

Jag blir så trött.

Jag orkar inte.


Presentation

Omröstning

Du är...?
 ...Förstagångsläsare.
 ...Stammis.
 ...Har kikat in några gånger...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards