Alla inlägg den 22 oktober 2007

Av Alex - 22 oktober 2007 20:41

Idag busade vi med Sanna tills hon praktiskt taget var redo att stycka oss och gömma oss under vårat lokalgolv. Det var kul. 


*Sanna säger till Fredrika att hon inte får skippa repningen för att plugga eftersom vi har en spelning på lördag*

Jag: Du! Du ska fan inte säga nåt, för du var inte här igår för att du skulle plugga! So you may go fuck yourself! Eller R för den delen, eller J.


Otroligt nog skrattade hon faktiskt, fastän hon var gör-putt på mig :D






Idag hade vi psykologi och så skulle vi göra ett grupparbete. Alla delade upp sig i grupper utom en kille som satt ensam.


Jag: Men Riitta.. Han är ju alldeles själv..

Riitta: Jaha ? Och ? Vill ni ha honom menar du?

Fredrika: Jajjemänn!


Så den lilla (stora) pojken var med i våran grupp och jag, Felicia och Fredrika satt och asgarvade och diskuterade hemlösa, könssjukdomar och Felicias bröst medan han såg lite smått generad ut. Sedan lyckades vi äntligen ta oss samman och jag bjöd in honom i diskussionen. Han var rätt smart faktiskt. Eller så framstod han bara som smart i vårat flummiga tillstånd. Han ser iallafall ut som Jocke A och det är ju lite smart.

Presentation

Omröstning

Du är...?
 ...Förstagångsläsare.
 ...Stammis.
 ...Har kikat in några gånger...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards