Alla inlägg den 18 oktober 2007

Av Alex - 18 oktober 2007 23:03

En dag på stan då såg jag dig

du satt där på en pelare och log.

Du ville komma ner till mig men du satt fast

så den tanken dog. 


Nu vill jag bara ha dig här

hundra kilo kärlek i min säng.

Jag vet att du är populär

och jag är bara en helt vanlig dräng. 


Det borde alltid vara natt

ser jag en stjärna blir jag kär.

Jag vill ha regnbågens skatt

undrar om alla är så här som jag. Jag är normal. 


Bilden av dig lever än med underkläder

som har prislappen kvar.

Jag vill så gärna bli din vän om ändå

bara för en endaste dag. 


Jag vill ha himmelen tänd

ser jag en stjärna blir jag kär.

Jag vill nog också vara känd

undrar om alla är så här som jag. Jag är normal. 


Om jag är smart, kan tänka klart.

Mitt liv med dig blir underbart. 


Det borde alltid vara natt

ser jag en stjärna blir jag kär.

Jag vill ha regnbågens skatt

undra om alla är så här som jag. Är jag normal?



Jag saknar pojkvän. Jag vill ha dig här och gosa dig. Som sagt; dagarna funkar. Nätterna funkar inte.

Every now and then I fall apart and I need you here tonight.

Av Alex - 18 oktober 2007 21:55

Det här kommer låta jättebittert, men det är faktiskt inte bittert för jag har inget att vara bitter för, detta är helt enkelt min åsikt.


Jag har några små saker att anmärka på angående din recension, Andrea:


  • Stavfel. Det får texten att verka oerhört oprofessionell och sänker nivån på recensionen.
  • Upprepningar. En bra recension bör ha ett varierat språk, det är det som gör den rolig att läsa, man tröttnar väldigt fort när författaren skriver samma sak igen.
  • Ta reda på fakta. Att kolla upp fakta är a och o när det gäller recensioner, artiklar o.s.v Man kan bli anmäld för förtal om man skriver saker man inte tagit reda på någon som helst fakta om.

Behöver du hjälp med dessa saker kan du höra av dig till mig.

Presentation

Omröstning

Du är...?
 ...Förstagångsläsare.
 ...Stammis.
 ...Har kikat in några gånger...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards