Alla inlägg under september 2007

Av Alex - 4 september 2007 11:35

ARGH! Jag tror jag får krupp !!

Jag är hemma för att min rygg är paj, jag vet inte vad jag har gjort, men när jag har den på ett visst läge kan jag fan inte kontrollera musklerna, ryggen böjer sig automatiskt framåt, gör-läskigt är det :O


När jag är hemma från skolan så brukar jag ligga och sova iallafall fram till 11 och då vill jag INTE ha en massa jävla samtal. OKEJ ?!

JAG SOVER NÄR JAG ÄR HEMMA! RING INTE!!! GAH !



Jävla underbart att ryggen skulle paja idag förresten.. Jag ska ju fan repa vid fem och sen tänkte jag ju åka hem till pappa för att kolla om min vän får sova där med mig på fredag. (Sanna och Josefine, jag har inte berättat det här: men det följer med en vän på fredag. Förmodligen.)

Av Alex - 3 september 2007 18:59

Enligt min statistik var det 466 personer som besökte min blogg mer än en gång i Augusti, det kan inte stämma! Det är typ.. sjukt många ?! :S



Just nu lyssnar jag på: Civil Olydnad.

De är bra.

Av Alex - 3 september 2007 17:47

Sådär, nu har jag pratat med Hanna gör-länge. Det kändes bra för vi har inte träffats på evigheter känns det som. Som vanligt rökte vi på tok för många cigaretter och sen kom Niklas och så pratade vi om hans biltvättar-jobb som tydligen var tråkigt :P


Nu är jag iallafall inne igen. Tack för ordet.

Av Alex - 3 september 2007 16:13

Dessa små jävla skitungar som håller till på biblioteket, jag hatar dem. Jag är aggressiv och bör inte retas för förr eller senare kommer jag skita totalt i att de är små och sen ligger de där på backen med bruten näsa. Jag skojar inte.


Jag är så jävla skoltrött just nu så det är fan inte sant. Det enda som får mig att stå ut just nu är tanken på fredag. Joina oss! Tidaholm. Valfri dricka och filt medtages.


Nu ringde Hanna och sa att jag skulle "ta en cigarett" med henne för att hon saknar mig så mycket. Adjö.

Av Alex - 3 september 2007 10:46

Jag har nu fyllt i en söt liten "safe list". Säg till om ni vill ha den ;)


Idag har jag min första trumlektion ever, det ska bli spännande :)

Av Alex - 2 september 2007 23:04

Ja, jag har verkligen fastnat för den här typen av bilder. I love them.

Av Alex - 2 september 2007 22:37

Haha, fuckin' hell. "This time I've fucked up pretty bad". Hell yeah!


Haha, shit alltså, grattis mig. Hoppas det löser sig ändå.

Av Alex - 2 september 2007 21:50

Sanna: Jag vet att de inte hade några tider, I've read it. Har du provat att hänga tvätt till DPD nån gång ? Tvätthängningen går faktiskt mycket fortare då. Tor MÅSTE ha rätt, han bor ju ändå i Skövde liksom.. Och ja, en filt om inte annat ^^


Rea: Naw, you poor thing, tur att du inte är lika bekväm av dig som mig då ^^




Presentation

Omröstning

Du är...?
 ...Förstagångsläsare.
 ...Stammis.
 ...Har kikat in några gånger...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards