Alla inlägg den 16 september 2007

Av Alex - 16 september 2007 22:42

Jag ska skriva ett förslag till regeringen/riksdagen/vad fan det nu är för idioter som bestämmer om lagar (jag vill inte påstå att jag hängde med på SO-lektionerna när K-G pratade om sånt här) att hädanefter ser veckorna ut som följer:

Måndag

Fredag

Lördag

Söndag


Gött. Då var det avklarat.



Kom hem, gjorde mat, min låtsaspappa började hacka på mig för att jag hade tagit bort sminket med handdukarna (so what, det är min toalett, ingen annan använder den ändå?!), jag kände för att tala om för honom vilken otroligt omogen icke-vuxen pojke han är men kände på mig att han skulle slå mig då.

Nu har jag iallafall duschat och det känns bra.


Det här blir bara konstigare och konstigare. Min omröstning:

2 röster på Sanna

1 röst på Josefine

3 röster på mig

9 röster utspridda på resten


Har jag missat något ? Vem är nr 3 som är kär i mig ? Och vem är kär i Josefine ? What the heck ? :S


The Bloodhound Gang - Foxtrot, Uniform, Charlie, Kilo

Presentation

Omröstning

Du är...?
 ...Förstagångsläsare.
 ...Stammis.
 ...Har kikat in några gånger...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards