Alla inlägg den 6 september 2007

Av Alex - 6 september 2007 16:13

Nej, Sanna, inte 3, typ 7 kan vi säga. Det var faktiskt lite längre där när han kom ut ifrån juryn :P


Imorgon åker jag till Tidaholm, det är inte för sent att anmäla att man vill följa med, men för folk som vill "få omkull mig" så att säga så är det för sent ;D

Av Alex - 6 september 2007 08:21

R: I'm sorry, okay ? Jag syftade inte på dig, men jag blir så irriterad på alla dessa människor som är övertygade om att jag skriver om just dem. Ungefär såhär: "Jag ska anmäla dig för förtal för du har skrivit en massa skit om mig i din blogg ! Vadå namn ? Nä, det stod inget namn, men jag bara VET att det är mig du pratar om !"

Så standardsvaret nowadays är allt som oftast "känner du dig träffad?". Förlåt iallafall, I didn't mean to upset you. (Och jag föreslår att du sparar den här texten på din dator för något liknande kommer du aldrig få höra ifrån mig igen, det här är en once in a lifetime ;D)



Nu ska jag traska ut med mina vovvisar och sedan i eftermiddag drar jag hem till pappa för er nyfikna.


Ulricehamn: Har jag nämnt att vi får gå typ 2 km från stationen när vi ska hem och sova på lördag ? ;D

Presentation

Omröstning

Du är...?
 ...Förstagångsläsare.
 ...Stammis.
 ...Har kikat in några gånger...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards