Alla inlägg under augusti 2007

Av Alex - 23 augusti 2007 14:06

Lokattfestivalen i Hjo är om 0 år, 0 månader, 2 dagar, 3 timmar, 53 minuter och 48 sekunder. Mwha.


Nu ska jag hämta bror. Lev väl. Adjö.

Av Alex - 23 augusti 2007 10:36

Skolan idag. Vi pratade i en halvtimme, sen fick vi åka hem.


Sanna: Du får ta det där med Josefine, vafan :P


Tv-spel.


Hejdå.

Av Alex - 22 augusti 2007 21:44

Hahaha, WTF ?!


"Hej Alex!
Vi ber om ursäkt för att biljetterna inte fungerat, tack för ditt inlägg på
lokatt.nu. Som tack får du två fribiljetter.

Uppge följande uppgifter i insläppet för att gå in gratis.

Mvh
Lokatt musikturné
www.lokatt.nu"


Vi skulle ju ha TRE biljetter. Vi är ju TRE stycken! Vem fan ska få min fribiljett ?! Haha, holy cow. Och ftw(e.p.) får avsluta dagen.

Nu går jag och lägger mig för jag känner av jävla skitfuckingpisskuk (och en massa mer fula ord)-sjukdomen i benet. Hejdå.

Av Alex - 22 augusti 2007 21:21

Josefine: Nej, för då hinner jag glömma av hälften - jag är dement du vet.

Dessutom skulle jag inte hamna på aktiva-bloggar-listan då ju ;)



Är det bara jag som tycker att sättet på vilket Erik skriker "karaktär" i början av Domedagspartiet är utomordentligt charmigt ?



Jag vill åka till Island och bada i deras varma sjö. Ta mig till Island !

Av Alex - 22 augusti 2007 19:08

"you guys are the worst band ever,, just quit playing please, i promise that if you quit playing someone might eventually like you,,

au revoir, FUCK YOU"



Hittade detta i mina käras gästbok. Givetvis anonymt. Det är fan skrattretande att folk kan skriva en massa skit men inte står för det.

Lägg till ett namn och en adress så kommer jag och hälsar på när du sover.

Svartsjuka förkrympta jävla kukhuvuden som du borde fan... Okej, jag ska inte skriva mer här för jag kommer förmodligen bli anmäld för olaga hot, men jag kan säga så mycket som att mina tankar är fan inte trevliga.´



Nackskott, kompanistryk, skottpengar och en massa andra svarta tankar. Tack för mig. Adjö.

Av Alex - 22 augusti 2007 18:10

Hoppas mina nya rubriker är tillräckligt lättfattade Josefine ;)


Jag är bara här för att göra ännu en countdown.


0 år, 0 månader, 2 dagar, 23 timmar, 48 minuter och 27 sekunder kvar till Lokattfestivalen i Hjo med Displeased.


Om någon, mot all förmodan, missat detta, spana in www.lokatt.nu eller www.displeased.info.se.


(och ja, det kommer förmodligen komma en countdown varje dag fram tills lördag)


Mwha, jag ligger just nu på nionde plats bland de mest aktiva bloggarna. 40 inlägg denna veckan. Det är fan inte dåligt. Eller bra för den delen :D

Av Alex - 22 augusti 2007 17:37

Nu har jag sett på Captivity, inget fel på den, men snälla folk som gör filmer: gör en film där den vackra tillfångatagna flickan faktiskt rymmer iväg med psychot istället för att mörda honom ! Typ fantomen på operan, jag hade lätt valt fantomen. Och som nu i Captivity, jag hade lätt valt mördaren.

Av Alex - 22 augusti 2007 15:44

Min bror (5 år) har sannerligen en sjuhelvetes lungkapacitet.

Dessutom kan han sjukt många fula ord för sin ålder. My god.



Mwha, kolla agromanias gästbok. Jag kunde inte låta bli. Som vanligt, haha ^^


Imorgon kommer det här underbara "vad har du gjort på sommarlovet?". Jag hatar min klass, jag vill inte veta vad de har gjort på lovet. Kan man inte bara få köra fingrarna i halsen och gå därifrån ?



I love how it hurts when you satisfy me.

Presentation

Omröstning

Du är...?
 ...Förstagångsläsare.
 ...Stammis.
 ...Har kikat in några gånger...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards