Alla inlägg den 19 augusti 2007

Av Alex - 19 augusti 2007 20:34

Det är nu jag startar krig mot nån smart skalle som överröstar min musik med sin jävla gräsklippare!


Med min Ebba Grön-lp, min stereo och mina högtalare som enda vapen skall jag segra!

Av Alex - 19 augusti 2007 19:37

Okej, bara för att allt klickar nu: Deppet är just nu borta, datorn är ledig och jag har nikotin i kroppen, så ska jag skriva om min dag :P


Eftersom hälften av mina vänner har flyttat och den andra hälften var på bio (som jag inte ville följa med på, så jag var en gullis och lånade ut mitt f-kort till Fredrika) så har jag:


Övertalat min bror att gå ut med hundarna (så jag slapp).

Legat på min säng och varit allmänt jättedeppig.

Lyssnat på Displeased (för att jag blev jättesugen på det).

Blivit så jävla trött på att tänka så jag satte mig på mammas motionscykel och cyklade 5 km i rask takt (gör-jobbigt om man är "king of my couch" så att säga), gjort typ 200 situps (även detta jobbigt) och trixat lite med hantlarna (4 kg/hantel, jag är en stark, stark människa ;D).

Jag har även sett på en "talkshow" som inte var någon talkshow, utan ett enda stort slagsmål. Jag satt där och såg folk spöa skiten ur sina morsor, sina fruars älskarinnor och sina ex, medan vakterna försökte dra bort dem, och tänkte "är det bara jag som tycker det här är sjukt?".


Exempel: Det var två gör-söta lesbiska tjejer, varav den ena knullade den andres morsa, och då blev hon (Mistress) jätteledsen och hamnade i slagsmål med sin morsa (de hade typ inga kläder på sig och bröst hoppade ur bh:ar och Mistress hade inget under sin gör-korta kjol och grejer. Tyvärr(?) var detta dock censurerat :P)

Sen kom Mistress kompis och spräckte Mistress ex läpp, varpå Mistress morsa blev sur och slog tillbaka. Mistress sa att även fast hennes morsa hade knullat hennes flickvän så älskade hon henne ändå, medan morsan sa att "jag har ingen dotter längre".

Sen började två i publiken slåss med två andra gäster och fan och hans moster. Återigen: är det bara jag som tycker det är sjukt ?!


På tal om gör-söta tjejer så skulle ni sett de 3 tjejerna ur Göteborgs Trumkår som jag såg igår (en som spelade xylofon och två typ "cheerleaders"), de var så jävla söta så jag trodde jag skulle dö (eller gå fram och kyssa dem, välj själva :P).


Nu är jag klar. Jag känner att jag behöver en kaka och en kram, men eftersom det inte finns någon i närheten att krama så finns det inte så mycket att göra åt det. Haj.

.

Av Alex - 19 augusti 2007 19:17

Yeah, Eriks skrikande gör alla på bättre humör, det kan jag hålla med om ;)

Han kan verkligen konsten att sjunga/låta bra.

(Här är det meningen att jag ska lägga in nåt i stil med "för att inte tala om basen", men jag hoppas att du fattar att du är bra ändå. Annars är du korkad.)







Och lite mer, som inte hör till saken bara för att det här är en blogg och ingen chatt :P


Bilddagboken dummar sig och jag blir så arg >.<


Jag och Sanna hade världens Jesus-diskussion om wtf och ftw, och nu har jag en egen förkortning: ftw(e.p.) som då är fuck the weird (emo people). Gött ;D



Josefine har sagt att jag inte får skriva många inlägg på samma dag, så jag får fortsätta på samma.


Mina vänner dog,

mina vänner dog,

de ligger mördade i en skog,

mina vänner dog.


Jag visste att det skulle sluta såhär

De gillade vapen och de lekte med gevär.


Egentligen är de ju på bio, men de kan ju vara döda, det vet ju inte jag :O


(Prova själv att översätt "all my friends are dead" av vad-de-nu-heter. Det är gör-kul ^^)

.

Av Alex - 19 augusti 2007 18:35

Och han gjorde min värld ljusare med en enda kommentar.

>.<

Av Alex - 19 augusti 2007 13:15

Jag mår jättedåligt. Jag känner mig gör-ensam. Dessutom blir jag så irriterad/ledsen när folk inte hör av sig.  Gött, om this is it, om du är klar med mig nu, om du har fått det du vill ha och inte vill ses mer så säg det för fan.

Jag vet att det bara är depp-tankar, men de är jävligt starka. Skjut mig.


"Once a week, I have a worst day of my life.

I faint away down on the floor try not to cry.

I don't need your misery, I don't want your sympathy,

just let me know why I'm the one who's such a loser."


Varför jag ? Jag orkar inte sånt här.

Av Alex - 19 augusti 2007 11:40

Inatt drömde jag om en kille.. Det spelar ingen roll vilket utav de två namnen jag sätter in här för Josefine kommer mobba mig lika mycket ändå, så vi skiter i det. Iallafall så var det en trevlig dröm, kan det vara så att jag är sugen på en repris ?

Presentation

Omröstning

Du är...?
 ...Förstagångsläsare.
 ...Stammis.
 ...Har kikat in några gånger...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards