Alla inlägg den 15 augusti 2007

:)

Av Alex - 15 augusti 2007 13:55

In the eftermiddag I am åking to Uddevalla to hämta the säng. Gött!

Av Alex - 15 augusti 2007 11:46

Hej killar, sidan börjar ju bli riktigt fin :)
Men god damn it, ni får inte byta bandnamn :O
Jag tycker Displeased är ett jättebra bandnamn, och det är NI så byt inte :)

Vi ses den 25.

Svar:
Hallåå! Tack så mycket. Det är Davidsson som trixar. Håller inte riktigt med om bandnamnet, det är jobbigt att säga. Ligger inte rätt i munnen.. Hehe, vi får väl se. Jaså ni kommer? Det var kul att höra. Då löser vi en tröja då. Inte spelat in något med bandet än? Ha de gött, tja.

Av Alex - 15 augusti 2007 10:15

Okej, jag har nu läst Sannas blogg och börjar känna mig lite rädd faktiskt ;D


För övrigt tycker jag faktiskt att Ninni är en jävel på att fota så jag tycker ni ska kolla hennes bilder på http://candysart.deviantart.com/gallery/


Jag väntar på att min mamma ska komma hem så jag kan ringa min morbror så jag eventuellt kan åka och hämta en säng idag. Jag har drömt mardrömmar om skiten inatt och jag känner mig jävligt stressad över det faktum att den kanske inte finns kvar. Jävla skit.


Snart är det dessutom bara en månad kvar till Parkaden ! EN MÅNAD ! AHHH !

Av Alex - 15 augusti 2007 10:10

Okej, först, S; Jag är villig att vänta på din hämnd bara för att det var så jävla kul att skriva det :D


R: För det första; du bara antar att det är dig jag menar ? Gulligt.

För det andra; du tror inte det kan vara för att du faktiskt talade om för mig hur de ser ut ?




Det regnar idag. Det stör mig. Jag är röksugen.

Presentation

Omröstning

Du är...?
 ...Förstagångsläsare.
 ...Stammis.
 ...Har kikat in några gånger...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards