Alla inlägg den 14 augusti 2007

Av Alex - 14 augusti 2007 23:24

alex säger:

men men, nu ska jag duscha och sova

Liar Liar Burn In Hell. säger:

gör så. och DÖ

alex säger:

haha, DU ska dö

Liar Liar Burn In Hell. säger:

NAE.

alex säger:

JO

Liar Liar Burn In Hell. säger:

Du.

Liar Liar Burn In Hell. säger:

Jag är knappast så ELAK och OND som du är. Faktiskt.

alex säger:

JO

Liar Liar Burn In Hell. säger:

alex säger:

NEJ

alex säger:

DU ska DÖ

Av Alex - 14 augusti 2007 23:08

Hahaha, jag kom på att jag har ju för fan glömt det viktigaste !

Sanna kommer bli så arg på mig men jag kan inte låta bli :D


I lördags så hamnade Sanna bredvid Erik där hon tydligen spenderade rätt mycket tid och idag fick jag höra att Sanna hade sagt att Erik var "duktig". Nog för att jag visste att han kan sjunga men han har tydligen andra talanger med.. -asg- :D

Av Alex - 14 augusti 2007 22:05

Okej, så jag gick upp gör-tidigt imorse för att ta 10-tåget till Göteborg, spårvagnen till Saltholmen och båten till Brännö. I vanlig ordning badade jag bara 5 minuter i förhållande till denna 2½-timmars resa ;)

Jag knallade faktiskt runt i vattnet, och det var ganska varmt, men sedan - ve och fasa - höll jag på att krocka med en brännmanet och där var mitt badande över (behöver jag tillägga att jag egentligen hatar havet eller ?).


Traskade med Sanna på en massa grusvägar för att komma till "fiket" som inte var något fik utan en pytteliten kiosk där vi fick vänta på våra mackor i typ en kvart, och sen solade vi lite till innan vi gick till affären (med tillhörande snygg kassör). Jag köpte dammsugare, Josefine bullar, naturgodis och dricka och Sanna naturgodis. Vi satte oss vid havet för att äta detta och Sanna erbjöd Josefine 10 kronor om hon åt upp alla 4 megabullarna hon köpt innan vi gick på spårvagnen. Korkat nog antog Josefine detta erbjudande och började smaska :P


Väl tillbaka i Göteborg (ja, Josefine åt upp alla bullarna) insåg vi att vi hade missat tåget med ca 2 minuter så vi traskade planlöst omkring tills jag fick den befängda idén att vi skulle hoppa på lokalpendeln. Vi gjorde detta och klev sedan av i Lerum.


Ingen av oss hade någonsin varit i Lerum förut så vi gjorde en liten checklista:

I Lerum finns det:

Godisaffärer

Ett zoo

En skulptur av en häst som ser ut som en lekplats

En bra park (som inbjuder till offentlig urinering bara för att offentliga toaletter är så äckliga)

En lekplats

Ett köpcenter

En bänk man kan sitta på under ett körsbärsträd vid stationen (men körsbären var döda för längesen. Sanna erbjöd mig dock en kärna som jag vänligt men bestämt tackade nej till.)


och sen kommer jag inte ihåg nåt mer.


Vi var i Lerum i en halvtimme innan vi tog pendeln till Alingsås där vi tillbringade en timme. Sen åkte vi hem. Jag har säkert glömt nåt så check out http://tooyoungtooproudtounderstand.bloggagratis.se och http://fuctupkid.bloggagratis.se samt http://uppfuckad.bilddagboken.se och http://allister.bilddagboken.se


Nu har jag ätit mat och planerat min och Fredrikas lördag i Göteborg. Den ser ut ungefär såhär (om jag får bestämma):



 

Kalasmusikanterna 12.15-13.00 Kungstorget

KROCK 14.00-14.50 Götaplatsen

The Modcons 14.30-14.50 Nordstan

Kalasmusikanterna 15.00-16.00 Kungsportsplatsen

Drum Corps 16.45-17.30 Kronhusgården



Det blir lite krångligt med KROCK och Modcons, men vi får väl se KROCK en stund för att sedan fortsätta till Modcons antar jag.



Nu ska jag duscha. Min säng är liten men ensam, så vem som helst (kanske inte riktigt vem som helst, men jag tänker inte göra en insats och skriva namn på den jag helst vill ha i min säng, det blir bara pinsamt, men jag hoppas du vet vem du är. Jag hatar mig själv.) är välkommen att knacka på mitt fönster (du vet vart jag bor), bli insläppt och sova i min säng. Eller eventuellt bjuda in mig till din säng (för jag vet att du har söta tapeter).



Tilläggas ska att jag har fan inte rökat idag, eller jo, en liten en när jag kom hem bara för att kolla om det verkligen var så underbart som jag inbillar mig. Det var det inte, så nu är det definitivt slut med skiten.



Nu har jag bjudit ut mig tillräckligt för allmänheten så fuck you all.

I'm outta here.

Presentation

Omröstning

Du är...?
 ...Förstagångsläsare.
 ...Stammis.
 ...Har kikat in några gånger...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards