Alla inlägg den 8 augusti 2007

Av Alex - 8 augusti 2007 22:32

Sanna: Nej, det tycker jag faktiskt inte, med tanke på att han skrev att jag skulle döda honom, och jag har skrivit att han ska döda mig så var ditt ganska mycket seriösare :P



Josefine: 1.Läste du överhuvudtaget mitt inlägg om/till den korkade blondinen?

2. Polkagrisar ÄR gott. Som fan. Du är korkad. ^^



Nu har jag fått min mormors dator, det känns bra ^^ Tyvärr finns det ingen sladd skärm-låda, så det får mor ta och köpa först. Fick dessutom reda på att jag ska få 500 spänn till, den tjugonde, det känns jävligt jävligt bra :)


När vi åt kvällsmat idag satt min ena bror (Mattias, 15 år) och mobbade min andra bror (Jonte, 11 år) varpå jag började mobba Mattias.

Eftersom mamma sa att två inte fick mobba samma så mobbade ju jag Mattias då, Mattias mobbade Jonte, och Jonte mobbade inte alls. Mattias kläckte då ur sig:
- Nej men, jag vill inte att hon ska mobba mig, hon är ju så elak!

Det tyckte jag var gör-kul. För faktum är att jag faktiskt säger bättre saker än honom när det gäller att mobba :D

Jonte: Albin frågade mig om det gick att va' imorgon!

Mattias: Vad sa du då?

Jonte: Att jag skulle vara med en kompis.

Mattias: Men du kunde väl varit med honom, du har ju inga kompisar!

Jag: Nej, vet du vad du skulle sagt ? "Fråga Mattias istället, han har ju bara en enda vän, som dessutom är kär i honom!".

*Alla skrattar och Mattias ser lite sur ut*

(För er som inte fattar, vilket är alla, så har Mattias en vän vid namn Daniel som ALLTID, jag skojar inte, ALLTID ringer hit och frågar om de ska ses, och om Mattias säger "ja, jag ringer dig när jag är klar med läxan" så ringer han var 10onde minut för att kolla så inte Mattias har glömt bort honom. Det är gör-kul :D)


 

Inatt var alla människor jag legat/velat ligga det senaste året med i samma dröm, det var läskigt :O och bland dessa människor var dessutom lill-Jimmy(!!!), även fast han inte hör till denna kategori :O



Grattis min allra käraste lilla lillasyster på 2års-dagen. Dröm söta drömmar, änglabarn. Jag älskar dig.

Av Alex - 8 augusti 2007 13:19

Skorpionen


Latinskt namn: Scorpio
Styrande planet: Pluto (tidigare Mars)
Färger: Mörkrött, purpur
Element: Vatten

Positiva egenskaper:
* Flitig och beslutsam
* Intensiv och kraftfull
* Intelligent, intiutiv och analytisk när det gäller att lösa problem
* Charmig och elegant
* Mycket passionerad, sexig och ofta mystisk och tilldragande

Negativa egenskaper:
* Svartsjuk och vill gärna ha full kontroll över partnern
* Inåtvänd och hemlighetsfull i överkant ibland
* Misstänksam, överdriven och tvångsmässig
* Tar ofta livet på allt för blodigt allvar -farlig att kritisera eller driva med
* Tenderar att kunna bli grym, hämndgirig och bitter


Går bäst ihop med: Kräftan, stenbocken och fiskarna
Går sämst ihop med: Skorpionen, vattumannen, jungfrun och väduren



Jag måste säga att det stämmer jävligt bra, förutom typ "sexig, mystisk och tilldragande", det vet jag faktiskt inget om ;D






Jag har glömt att säga det, men jag heter numera ankan_ på server 1 på travian. Alltså inte zelitha utan ankan_.

Av Alex - 8 augusti 2007 11:38

Sanna, jag publicerar din kommentar här med viss censurering. Det där var faktiskt att ta i, och elakt t.o.m för att komma från dig.

Och: Don't worry. Den som ens försöker slå dig kommer jag döda. Seriöst.



"Kommentar till rubriklöst.
:O Tror ni att jag åker till Töreboda under DÖDSHOT :O:O:O


Gött. Ihjälslagen av en görlång-man-med-långt-lockigt-hår. Det kommer hamna på förstasidan på Aftonbladet tillsammans med en av bilderna från min bilddagbok. Jag tänker banne mig ta med pepparspray. Eller typ, elpistol. Whatever som håller honom på avstånd.


av Sanna (http://tooyoungtooproudtounderstand.bloggagratis.se) den 8 augusti 2007 kl 11:30"




Idag är jag trött, och dessutom har jag bränt upp hela jävla min rygg, och det gör så jävla ont så det är inte sant. (Jag vet att svordomar kommer när man får slut på ord, men jag har jättedålig fantasi just nu :P)

Nu ska jag gå ut och röka för någonstans mitt i det här inlägget överväldigades jag av nikotinbegär. Ha det. Haj.


Tillägg: Jag vill bara säga att jag älskar er 3 människor som tycker min blogg är intressant. Vill ni gifta er med mig ? :)

Ovido - Quiz & Flashcards