Alla inlägg den 9 juli 2007

Av Alex - 9 juli 2007 18:23

Make my day - please go away.



Jag luktar en massa massa Elin. Det känns bra. 35 mil. Det känns inte bra.

Av Alex - 9 juli 2007 12:26

alex säger: dude, om puckot går upp tidigt och kör oss till töreboda kan vi vara hemma klockan 9 :P

Liar Liar Burn In Hell. säger: Hahaha, hur tidigt pratar vi nu ? :P

alex säger: går ett tåg 10 över 8 från töreboda.. och ett 08.35 från mariestad

Liar Liar Burn In Hell. säger: hmm, var utgår du ifrån att vi befinner oss då ?

alex säger: i töreboda eller mariestad ? :P

Liar Liar Burn In Hell. säger: Hm. Jag menar nog innan det, hade du tänkt vi skulle gå då eller ? :P

alex säger: nä, det vet jag inte men.. det är såhär värsta läskigt.. man ska ringa en sånhära västtrafik-taxi för att komma dit :O

Liar Liar Burn In Hell. säger: oh :O vart ?

alex säger: va ?

alex säger: vadå vart ?

Liar Liar Burn In Hell. säger: för att komma DIT ? Vart är dit ?

alex säger: TÖREBODA ELLER MARIESTAD !

alex säger: pucko

Liar Liar Burn In Hell. säger: Okej okej, var inte så bitsk

Liar Liar Burn In Hell. säger: :)

alex säger: jag har ju sagt det typ fyra gånger nu :P

Av Alex - 9 juli 2007 11:55

Nu har jag varit oaktiv ett tag för att jag inte har någonting att skriva.

Jag har fortfarande ingenting att skriva, kul för mig.

Idag ska vi repa. Det är kul.

Inatt drömde jag om min kompis, det var mindre kul, och kompis är inte inne på datorn. Störande. Jag saknar dig kompis, jag vill att du kommer hit idag. Det är ju inte så långt hit från Vårgårda, så kan du sitta i våran lokalsoffa om du vill, den är rätt skön om man känner efter.

Presentation

Omröstning

Du är...?
 ...Förstagångsläsare.
 ...Stammis.
 ...Har kikat in några gånger...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards