Alla inlägg under juni 2007

Av Alex - 11 juni 2007 22:29

Haha, det är numera fastställt att Josefine har mycket meningsfullare dagar än mig. Gött ! :P

Jag har inte riktigt fattat det där med Kaffe-subban, men fritt fram att förklara nästa gång vi repar :P


Vi har som sagt repat idag, det var varmt och äckligt.


Jag tror att jag ska gå och lägga mig efter att jag har varit ute och rökat.


Natt.

Av Alex - 11 juni 2007 14:15

Återigen är det äckligt jävla snorvarmt, och vi ska dessutom repa om två timmar. GÖTT !

Kanske borde sätta bastun på sisådär 35 grader och sitta där fram tills dess bara för att vänja mig.


Imorgon är en trevlig dag.. går upp sju för att åka till skolan klockan åtta. Har lektioner halv nio - tio för att sedan åka hem igen. Meningsfull dag.


Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, det är så varmt så min hjärna har blivit till en liten deg.

Av Alex - 11 juni 2007 00:25

I truly and dearly love this song.




I love my computer you make me feel alright
Every waking hour and every lonely night
I love my computer for all you give to me
Predictable errors and no identity

And it's never been quite so easy
I've never been quite so happy

(Chorus)
All I need to do is click on you and we'll be joined in the most soul-less way
And we'll never ever ruin each other's day 'cuz when I'm through I just click
And you just go away

I love my computer you're always in the mood
I get turned on when I turn on you
I love my computer you never ask for more
You can be a princess or you can be my whore

And it's never been quite so easy
I've never been quite so happy

(Chorus)

(Bridge)
The world outside is so big but it's safe in my domain
Because to you I'm just a number and a clever screen name

All I need to do is click on you and we'll be together for eternity
And no one is ever gonna take my love from me because I've got security,
Her password and a key

Av Alex - 11 juni 2007 00:03

Oi mate, BGR eller dylikt, jag verkar ha glömt ditt namn, senildement som jag är.

Hur hade du tänkt hålla liv i punk-kulturen och de gamla sköna banden utan dagens ungdom ?

Jag blandar hej-vilt. Gamla godingar med nya osignade band, det går så bra så.

"med vissa snobbfasoner", jag säger då det ;)


Josefine: Jag hade en liten tanke om att det kunde vara du, men tro mig, jag har fler psykfall som vill mörda mig, tänkte väl kanske att du kunde vara lite mogen för en gångs skull ;)

Idag har vi repat, det var äckligt jävla varmt.



Jag undrar om Bröd hade kikat rätt på fredag, får nog nästan kolla upp detta känner jag :P



Natt fan.

Av Alex - 9 juni 2007 23:37

Tralla la.


People=Shit. Inte alla men många.


Alternativet att mörda mig i min omröstning har fått en röst, men denna otroligt anonyma person har inte kommenterat en enda gång. Det är för sorgligt. Jag blir så enormt rädd, my god, jag kan inte styra mina knän, de skakar ! :O

Lägg märke till ironin, gott folk.


Jag funderar på att lägga mig i min säng för att försöka sova en smula.

Det hade förmodligen gått lättare med en styck vacker person som luktar gott bredvid men nej då. Jag får väl göra ett tappert försök iallafall.


Har jag missat någonting ?


Mjo, jag hoppas Bröd inte missuppfattade mitt sms. "Haha":et med femtielva utropstecken efter lät lite smått nervöst. Jag menade inte vad jag skrev på något konstigt sätt, det var bara ett konstaterande :P


Well, task och hej och kom ihåg: Pölsa has no fear, but he's got a lot of beer.

Av Alex - 9 juni 2007 21:08

Bada är bra.


Ännu bättre med trevligt sällskap.


Tur att jag äger ett sådant.

Av Alex - 9 juni 2007 11:17

Jävla jävla människa som väcker mig på morgonen !! Och du ska föreställa min vän ?!

Av Alex - 8 juni 2007 20:49

Jag funderar på att adoptera Bröd bara för att göra henne lite glad, hon blir så agressiv när hon inte är det... Blåtiror och jävelskap, behöver jag säga mer ? :P

Dessutom fick jag en fungerande cykel av Bröd idag, så nu har jag bromsar!!! Bild på denna finns på www.zelitha.bilddagboken.se.


Nu har min vän lämnat av mig hemma igen. Det känns lite tragiskt, jag är lite ledsen faktiskt. Jag får väl skylla mig själv som inte ville följa med och träffa diverse kompisar till honom, men det känns fan inte bekvämt. Ingen anledning till detta, bara allmänt.

Jag vet att jag kunde ha bett honom stanna hos mig men jag vill liksom inte få honom att stanna här för att jag inte vill följa med honom... Det känns jävligt dumt. Han kan ju inte stanna hemma för att jag är tråkig och inte vill åka någonstans. Eller hur, am I right ?


Jag har för övrigt blivit kär i en dreglande hund. Känns rätt gött faktiskt.






Run, just as fast as I can
To the middle of nowhere
To the middle of my frustrated fears

Presentation

Omröstning

Du är...?
 ...Förstagångsläsare.
 ...Stammis.
 ...Har kikat in några gånger...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards