Alla inlägg under juni 2007

Av Alex - 27 juni 2007 12:31

När båda mina bröder är här är detta vad jag är förpassad till - en kort inloggning på morgonen/förmiddagen, sen kommer jag inte in på resten av dagen och natten för att de sitter här. Gött.

Av Alex - 26 juni 2007 12:26

You gotta keep 'em separated

They're like the latest fashion
They're like a spreading disease
The kids are strappin' on the way to the classroom
Getting weapons with the greatest of ease
The gangs stake out their own campus locale
And if they catch ya slippin' then it's all over pal
If one guy's colors and the other's don't mix
They're gonna bash it up, bash it up, bash it up, bash it up

Hey! Man you talkin' back to me? Take him out
(You gotta keep 'em separated)
Hey! Man you disrespectin' me? Take him out
(You gotta keep 'em separated)
Hey! Don't pay no mind
You're under 18 you won't be doin' any time
Hey! Come out and play!

By the time you hear the siren
It's already too late
One goes to the morgue and the other jail
One got wasted and the other's a waste
It goes down the same like the thousand before
No one's gettin' smarter no one's learnin' the score
Your never-ending spree of death and violence and hate
Is gonna tie your own rope, tie your own rope, tie your own

Hey! Man you disrespectin' me? Take him out
(You gotta keep 'em separated)
Hey! Man you talkin' back to me? Take him out
(You gotta keep 'em separated)
Hey! Don't pay no mind
You're under 18 you won't be doin' any time
Hey! Come out and play!

It goes down the same like the thousand before
No one's gettin' smarter no one's learnin' the score
Your never-ending spree of death and violence and hate
Is gonna tie your own rope, tie your own rope, tie your own

Hey! Man you talkin' back to me? Take him out
(You gotta keep 'em separated)
Hey! Man you disrespectin' me? Take him out
(You gotta keep 'em separated)
Hey! Don't pay no mind
You're under 18 you won't be doin' any time
Hey! Come out and play!

Av Alex - 25 juni 2007 19:40

Jag och Bröd har varit och repat. Det var trevligt.


Tänkte kolla på film nu. Såg en skådespelare ur This is England på tv i lördags och kom på att det var ett tag sen jag såg den så nu har jag lite att ta igen ^^


Snart åker Bröds föräldrar iväg och som de fyllesvin/alkoholister vi är kommer jag och Josefine vara först i kön till att riva huset ;D


Har glömt och säga förresten: Jag har fått en till röst på att min blogg är intressant !!! YEY !! I truly and dearly love you all !

Ehm... Någon som vågar erkänna efter mina kärleksförklaringar ? ;D

Lev väl.

Av Alex - 24 juni 2007 23:23

Jag slog Anna ! YEY ! ;)


Slår du mig ? http://www.dugamladufria.com/medicin/agetest2.html 


Mycket bra resultat ! Din förväntade livslängd är 100 år.


Du har goda chanser att leva längre än dom flesta. Du har en sund livsstil och både njuter av livet och samtidigt lever livet. Precis som man ska göra. Som en tankeställare så gå gärna igenom frågorna en efter en och tänk noga igenom om det går att förbättra ytterligare. Som du redan vet är livet härligt och kanske kan det bli ännu bättre. Skriv gärna och berätta för oss hur det gått för dig och om denna test betytt någonting för dig. Vi är intresserade av att det går bra för dig. Jag önskar dig lycka till. Vill du veta hur din framtid blir enligt astrologin? Titta då på länkarna till höger. Hälsningar Rolf Ekberg. PS Det finns en viktig faktor som vi bara delvis räknat med i denna test. Det är läkarvetenskapens framsteg inom dom närmaste åren. Vi står inför flera genombrott inom många medicinska områden och om du själv kan bidra med att förlänga ditt liv i bara ETT år så kanske det betyder att du får ta del av något medicinskt framsteg som förlänger livet i TIO år eller mer. Tänk på det!

Av Alex - 24 juni 2007 12:22

Helt otroligt, jag har FORTFARANDE träningsvärk sen den där jävla studsmattan på midsommar >.<



DISPLEASED: 25 Augusti, Medborgarhuset/Park, Hjo


Kompanistryk på er som inte kommer.

Av Alex - 23 juni 2007 18:47

Okej, jag känner mig tvungen att lägga upp kommentarer om mot mig personligen riktad kritik om vad jag skrev igår. Jag hade inte gjort det om det här inte hade varit så jävla kul och människan missuppfattat precis ALLTING ! :D


Kommentar 1: Återigen har jag aldrig nämnt vem det är jag jag pratar om, det är du som har antagit det. Av det jag HAR märkt av dig är du dock en svårt psykiskt störd blondin som hallucinerar. Tror dock att du nästan känner mig bättre än min mamma snart, seriöst, vem orkar hänga efter någon i nästan ett helt jävla år ?! Skaffa ett liv och sluta lev i din jävla fantasivärld!

Du var ful och dålig i sängen, därför kom din pojkvän till mig och du får helt enkelt acceptera det.


Kommentar 2: Jag har aldrig sagt, antytt eller ens tänkt att NN är efterhängsen.. Det var DIG jag skrev om ! Och nej, jag har aldrig någonsin ringt honom, jag är inte villig att slösa mina mobilpengar, det har varit han som har ringt varenda gång.

Personen i fråga tycker att hon verkar efterhängsen av mig. Nämen SHIT SHERLOCK ! Kan det vara för att jag faktiskt menade att du var efterhängsen av mig ?! Fuckin' hell, Nobelpriset häråt! Skynda!


Kommentar 3: Att jag inte svarar när du hör av dig beror inte på "mod", det beror på att jag misstänkte att du absolut inte kunde tillföra mitt liv någonting och jag hade ju tydligen rätt. Hade jag varit tvungen att stå ut med en sån sjukt korkad människa varenda dag så hade jag nog tagit livet av mig. Eller dig.

Jag får inte ut någonting överhuvudtaget av att prata med dig.


Kommentar 4: Personen i fråga tyckte att hon skulle "hålla koll på min blogg" Det har du ju redan gjort sen November förra året!! Återigen: Hur jävla korkad är du ?!


Slutkommentar: Det här är de första och sista minuterna jag någonsin har och någonsin kommer ägna åt dig. Jag vill inte ha dig, det vore trevligt om du kunde förstå det. Sure, för ett one-night-stand behöver man inte ha så mycket innanför pannbenet, men då måste man vara snygg för att väga upp och det är inte du. Tyvärr, du har inget som tilltalar mig alls, förutom ditt deltagande i en stuide om hallucinationer och hjärnfunktion. Och möjligtvis "blondiner och intelligens" då du verkar vara sjukt trög till och med för en blondin ! Och det är illa att "hela världen" läser mina tankar. Ja, de typ 1000 människor som har besökt min blogg. Sist jag kollade var det mer än 1000 pers i världen men ifrågasätt aldrig en blondin för guds skull.


Du är en patetisk människa som har allvarliga problem. Sök vård.

Av Alex - 23 juni 2007 13:27

Mat.

Öl.

Cykla 4 km ut till Josefine i regnet.

Se Josefine hantera grillen på ett mycket oförsiktigt sätt.

Irländsk julafton.

Studsmatta.

Musik.

Jag tillbringade dessutom natten med en mycket nätt skönhet som har de vackraste ögon jag någonsin har sett. Vi trivdes bra ihop, jag och den lilla damen :)



Gårdagens skratt (som inte kom sig av alkohol) : Jag nämnde inga namn igår och gjorde inga antydningar alls men lik förbannat var det en korkad blondin som helt utan anledning antog att jag menade henne när jag skrev "psykiskt labila människor". Skrattretande.

Och dude: vad är det med hela den här efterhängsna grejen ? Jag är bara så  efterhängsen när det kommer till folk jag vill knulla och no offence alltså, men jag vill inte knulla med dig. Jag är ledsen om jag sårar dina känslor men nu när du vet kan du ju sluta försöka kontakta mig ?

Av Alex - 22 juni 2007 12:50

Glad midsommar folk ! :)


Har ni en stund över så kika förbi hos Josefine ikväll ^^

Presentation

Omröstning

Du är...?
 ...Förstagångsläsare.
 ...Stammis.
 ...Har kikat in några gånger...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards