Alla inlägg den 8 juni 2007

Av Alex - 8 juni 2007 20:49

Jag funderar på att adoptera Bröd bara för att göra henne lite glad, hon blir så agressiv när hon inte är det... Blåtiror och jävelskap, behöver jag säga mer ? :P

Dessutom fick jag en fungerande cykel av Bröd idag, så nu har jag bromsar!!! Bild på denna finns på www.zelitha.bilddagboken.se.


Nu har min vän lämnat av mig hemma igen. Det känns lite tragiskt, jag är lite ledsen faktiskt. Jag får väl skylla mig själv som inte ville följa med och träffa diverse kompisar till honom, men det känns fan inte bekvämt. Ingen anledning till detta, bara allmänt.

Jag vet att jag kunde ha bett honom stanna hos mig men jag vill liksom inte få honom att stanna här för att jag inte vill följa med honom... Det känns jävligt dumt. Han kan ju inte stanna hemma för att jag är tråkig och inte vill åka någonstans. Eller hur, am I right ?


Jag har för övrigt blivit kär i en dreglande hund. Känns rätt gött faktiskt.






Run, just as fast as I can
To the middle of nowhere
To the middle of my frustrated fears

Av Alex - 8 juni 2007 17:15

Imorgon märker vi om solskyddskrämen (heter det så?) funkar. Det kan bli intressant.

Av Alex - 8 juni 2007 12:09

Oh Bondage, Up Yours! av X-Ray Spex är en sådan låt som man vill se live för att sångerskan har en sån otrolig energi. I love it.



Jag är på väg ner i Bad Religion-träsket känner jag.



Idag blev jag iallafall inte väckt av att min "vän" ringde mig och jävelskap, idag var det en jävla elektriker som höll på precis vägg i vägg med mitt rum. Det är helt otroligt att EN människa kan föra ett sånt jävla oväsen !

Presentation

Omröstning

Du är...?
 ...Förstagångsläsare.
 ...Stammis.
 ...Har kikat in några gånger...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards