Alla inlägg under maj 2007

Av Alex - 8 maj 2007 18:21

The Wasted ligger numera uppe för allmän beskådan på Jammas topplista för v.19 GÖTT ! www.jamma.se


Jag har varit och repat, det var trevligt, även fast jag är mer av en "bank-pang-cymbaler"-person än övriga medlemmar av bandet :P

Av Alex - 6 maj 2007 11:16

Ingen som såg en flygande gris igår ?

Inte ?

En grön älg med en blå skottkärra med lingon i då ?

Av Alex - 4 maj 2007 14:14

Sometimes I'll be happy, happy and ecstatic 

but more likely I'll be drunk and dramatic.




Do I have a borderline personality ? Do you ?

Av Alex - 3 maj 2007 15:20

Ja, Josefine, det är Backyards låt, och jag skickar den till din mail bara för jag är så snäll :P


Nu har helgen börjat, gott folk. Det känns jävligt bra även om vissa människor säkert är väldigt avundsjuka på mig för att de måste gå i skolan imorgon :P


Jag har traskat till Parken med min mor, för jag spotade en annons i Knallebladet om kläder. Jag köpte en styck svart t-shirt.

Övriga kläder var i fula färger, fel storlek eller med konstiga broderier på. Och ja, jag tänker skylla allt på Herrljungas pensionärer som alltid är först överallt och gräver i alla lådor och tar allt det bästa ;) Detta, förstår ni, är ett privelegium om man bor i Herrljunga och är pensionär. Dessutom får man stå mitt i gångbanan för att prata, man får knö sig fram överallt, och bäst av allt: man får gå och handla på fredagar när alla andra ska gå och handla så det blir smock-fullt i affären. När jag blir pensionär ska jag bo här i Herrljunga !

No offence, pensionärer, jag tycker egentligen att ni är ganska söta.


Min vän är en modig vän och jag tycker om honom för det.

Av Alex - 2 maj 2007 14:30

Jag hatar dig, egentligen. Jag hatar dig och jag vet att det aldrig någonsin kommer bli något mellan oss. Det kommer aldrig någonsin finnas ett "vi". Det existerar inte.

Förmodligen av den anledningen att jag är säker på att du inte vill ha mig, och du gör inget för att bevisa motsatsen (iallafall inget som jag uppfattar).

Jag saknar dina vackra ögon och din varma kropp. Jag saknar ditt lilla mysiga rum och jag saknar att sitta och bli irriterad över att bossen dödar mig om och om igen.

Jag vill ha allt det där. Nu, imorgon och om och om igen.



Sticks and stones can't break my bones
But you can always hurt me inside

Come on and love me inside
But I'm still waitin'

Days go by with cigarettes
And someone put a coin in a wishing well
Why am I slave under the female sex*
I don't wanna waste my time again

Maybe someday when I'm in love
Heaven can wait for me

I'm in love
When I've been drinkin' a lot of wine
I'm in love
Feels like heaven can wait for me

I'm in love
Everything to kill my soul
I'm in love
But I don't wanna waste my time

*givetvis är det inte female sex utan ett jävla kukhuvud det gäller >.<


Av Alex - 1 maj 2007 12:22

Igår, när jag hade tröttnat på att vara social och bestämt mig för att umgås med min mattebok och Asta Kask så satt jag väldigt fridfullt i min säng. Helt plötsligt får jag syn på någonting som rör sig i ögonvrån och ser en jävla husspindel klättra vid min säng 2 dm från mitt ansikte. Den var fan inte liten och jag kilar ut till mamma och säger att hon får fan ta bort äckel-päcklet. Hon gör det och jag går och sätter mig i sängen igen.

Efter ca en halvtimme är det något som rör sig i ögonvrån IGEN och den här gången är det en ÄNNU större spindel på samma jävla ställe. Den var tamejfan ENORM! Återigen får mamma ta bort äcklet och jag sätter mig vid datorn för att kolla om det inte finns något jävla sätt att hindra asen från att komma in i mitt rum. Jag hittar ett forum där jag läser att stora husspindlar kan bitas så hårt så det känns som ett getingstick. LOVELY! Nu har jag verkligen ingen anledning att vara rädd eller så...

Måste kolla om det är ett jävla bo eller något under min säng >.<

Och inga jävla kommentarer om att "men det är ju bra att ha spindlar, de tar hand om kryp och visar att huset är friskt" för det skiter jag i. Jag HATAR dem !

Skapa flashcards