Alla inlägg under maj 2007

Av Alex - 18 maj 2007 11:21

Inatt drömde jag världens sjukaste dröm :D

Men jag drömde också att min moppe fungerade, jag ville inte vakna :'(


Displeased-sjukan har fortfarande inte gått över.

Av Alex - 17 maj 2007 16:24

Sommarfestivalen, Folkets Park i Herrljunga 1-2 juni!

1 juni: Disco + The Wasted

Insläpp: 21.00


2 juni: Live-band hela eftermiddagen och kvällen.

Insläpp: 15.00

På Scen:
- Displeased
- The Wasted
- Natacha Volk
- Debbie Ray
- Kingbees
- Hi Hank
- Happy Failures

Inträde: 60:- för fredagen, 120:- för lördagen och 120:- för två dagars-pass.

Mer info: www.herrljunga.se

Sprid detta vidare för det kommer bli en grym helg för oss som gillar musik!

Av Alex - 16 maj 2007 22:47

A million lies defines
the honesty in life
For what it's worth

Broken hearts and all
the voices in my head

This time I've fucked up
pretty bad, I've done
it all to be allright
I just want
to be something nice.

So I ran away tonight
I can't find my way back home

Once a week I have a
worst day of my life
I fade away, down on the floor
try not to cry

I don't need your misery
I don't want your sympathy

Just let me know
why I'm the one
who's such a loser
I ran away from my belives
and way beyond the holy line
I didn't know which way
would lead me to my home

This time I've fucked up
pretty bad, I've done
it all to be allright
I just want
to be something nice.

So I ran away tonight
I can't find my way back home

Once a week I have a
worst day of my life
I fade away, down on the floor
try not to cry

I don't need your misery
I don't want your sympathy

Just let me know
why I'm the one
who's such a loser

I hide away,
I put my hands
infront of my eyes

Embrace me now
I need you here with me

I don't know
who will be my friend
when I'm lying here alone


Losers Inc. av Displeased.


Detta är en mycket vacker text.

Av Alex - 16 maj 2007 15:40

Sanna ditt jävla jävla jävla pucko !!! Just nu känner jag tamejfan för att vrida nacken av DIG !!!

Hur faan kan man missa att det är Displeased som ska spela i parken?! Och dessutom kalla de för "något hjo-band" ?! ARGH ! För faan Sanna, vi snackar Displeased här !

Av Alex - 16 maj 2007 14:51

I want you to want me.
I need you to need me.
I'd love you to love me.
I'm beggin' you to beg me.

Av Alex - 16 maj 2007 14:14

Idag har jag åkt inlines. Det var mycket uttröttande för det var plasthjul på mina.


Jag lyssnar fortfarande på VM/EM-låten av Agromania. Sångarens röst smeker mina öron. Jag ska bli deras största fan, groupie, stalker, you name it.




Men här får ni Punkarsvin av Åberg.


Du är en nit på en baccerat,

Doftar som fisk i en pissoar.

Du, du bryr dig inte.

Städar aldrig när någon ber

Och du stökar ner.

 

S- S- S- Satans jävla punkarsvin

En tuppkammad ligist.

Ju mer du super, ju mer du dricker.

Alkoholist –javisst

 

S- S- S- Satans jävla punkarsvin

En tuppkammad ligist.

Du är inte rasse och inte nasse.

Alkoholist –javisst

 

Du är en piercad punkidiot,

Med trasiga jeans och stålade skor.

Och du, du bryr dig inte.

Sminkar sig precis som en tjej,

Det är nog din grej.

 

S- S- S- Satans jävla punkarsvin

En tuppkammad ligist.

Ju mer du super, ju mer du dricker.

Alkoholist –javisst

 

S- S- S- Satans jävla punkarsvin

En tuppkammad ligist.

Du är inte rasse och inte nasse.

Alkoholist –javisst

 

Vi ska bygga våra svärd och inte vara som alla andra.

Vi ska bygga våra svärd, vi ska slåss med våra svärd.

 

S- S- S- Satans jävla punkarsvin

En tuppkammad ligist.

Ju mer du super, ju mer du dricker.

Alkoholist –javisst

 

S- S- S- Satans jävla punkarsvin

En tuppkammad ligist.

Du är inte rasse och inte nasse.

Alkoholist –javisst.






Jag tror jag hatar dig men jag har så svårt för att bestämma mig.

Av Alex - 15 maj 2007 21:30

Jag tror mycket bestämt att jag hatar dig i denna stund.

Hatar det faktum att du har sån makt över mig.

Hatar det faktum att du har mitt välbefinnande i din hand.

Hatar det faktum att du kan såra mig så grymt mycket, även fast du faktiskt inte kan hjälpa det, jag är mycket medveten om detta faktum. Men för fan, gör det inte svårare än vad det behöver vara! Det enda du behöver säga är "låt oss vara vänner och inget mer" så är det bra sen, då blir allt bra.

Jag vet redan att det är allt vi kommer bli så fuck you, säg det rätt ut för fan. Jag hatar det faktum att du aldrig kan säga det jag vill att du ska säga!

Du sårar mig ärligt talat mer genom det här än genom klara besked.


"Psykiskt instabil, psykiskt instabil,

psykiskt instabil, jag är psykiskt instabil."



Hade jag varit man hade jag nu skrivit : Nu ska jag lägga mig i min säng och runka till EM/VM-låten av Agromania.

Damn, I love that song. Och sångarens röst.. Jösses alltså, jag tror jag är kär.

Av Alex - 15 maj 2007 11:55

Därför att jag har rast nu, har haft i en halvtimme och ska ha i en halvtimme till, men jag är jävligt duktig för idag SKA vi gå på musiken. Vi har lovat oss själva det och inget fuskande här inte.

Presentation

Omröstning

Du är...?
 ...Förstagångsläsare.
 ...Stammis.
 ...Har kikat in några gånger...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards