Alla inlägg den 23 maj 2007

Av Alex - 23 maj 2007 20:50

Nu har jag varit på ett styck möte. Det var intressant.


Niklas såg lika mysig ut som alltid och torka-sig och hans vän var där och satt och såg ut som två små tysta poppare, men hey, vänta, de ÄR ju två små tysta poppare, inte så konstigt då :D

Av Alex - 23 maj 2007 16:36

Nu när jag äntligen bestämt mig för att vara offensiv och agressiv så är människan inte ens inne.. wtf ?! >.<


Ikväll ska jag och Fredrika vara mycket duktiga människor och gå på MÖTE. Detta blir det första och sista möte som skådar oss :P

Vi är inte bra mötes-människor och vi kommer aldrig få komma på någon Nobel-middag heller. Men det känns rätt gött faktiskt :D


Ingen som vill lyssna på lite Kasta Ask eller Anti-flas med mig ? -asg-

Fy så busigt det kan bli ibland :D


"Bamse, säg till Torin att jag drog hem för att passa hundjäveln". Det är så jävla jävla kul :D Detta måste vara den klockrenaste, mest filosofiska mening Ever written :D


Jonas: Nä, men det är ditt problem eftersom det är du som röstar på Sanna. Sluta rösta eller skaffa en nål helt enkelt. It's your call. ^^

Presentation

Omröstning

Du är...?
 ...Förstagångsläsare.
 ...Stammis.
 ...Har kikat in några gånger...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards