Alla inlägg den 21 maj 2007

Av Alex - 21 maj 2007 22:35

Jag har varit en duktig människa och varit och repat, och återigen har jag gjort saker jag inte trodde var möjliga (jävligt svårt att skriva, tredje gången gillt, först blev det mjöliga och sen mögliga -asg-), I'm improving.


Sen har jag varit en ännu duktigare människa och stämt min första gitarr

- Slå det om ni kan ! ^^


Och folk, min omröstning är helt anonym, Fredrika kommer aldrig att få veta vem det är som är kär i henne så var inte blyga, kom igen nu ;)


***

--> FREDRIKAS VÄNNER ! OI ! Om ni är här för att rösta och råkade få syn på det här, så slösa inga röster på Sanna, hennes ego är tillräckligt uppblåst.

Av Alex - 21 maj 2007 14:14

Haha, my god, jag tror jag är kär i han som inte kan stänga munnen ^^

Han var förbannat charmig idag och lät mig gå före honom ut genom dörren, det var tamejfan det sötaste som har hänt på aslänge :)


Och vet ni vad som är riktigt ballt ? Att nationalteatern spelar på fredag.

Ännu ballare är att jag ska dit och lyssna på dem.


Idag ska jag åka och repa. Klockan sju närmare bestämt. Det är trevligt.

Skapa flashcards