Alla inlägg den 14 maj 2007

Av Alex - 14 maj 2007 17:31

Sanna har fått för sig att hon låter som på våran inspelning.. *suck* dude, seriöst ? tror du att vi hade låtit dig sjunga då ? ;P



Denna låt har satt sig på min hjärna men jag kan inte lyssna på den för jag står inte ut med hans så kallade "sång" (det är en skymf mot alla sångare/sångerskor ever att kalla det sång egentligen, skrik/gnäll/målbrottsljud stämmer mer). Vem som helst är välkommen att spela in en cover på den så jag kan lyssna på den !!


Dom är uppe på taken,
alla är högt över staden.
Sommarn snurrade fort
när vi bara snöade bort
och jag vågade aldrig hålla din hand.
Vi är inte såna som i slutet får varann.


Och alla bara pratar
"är det sant" och "jag har hört om dig",
jag kommer aldrig tillbaka hit igen.
Neonskyltar på gatorna
sänder ljus till mig och skatorna,
alla dansar, och jag tänker:
Är du också själv?
Var är du ikväll ?

Vem kysste Elin
bakom ryggen på Marie ?
Var det den store poeten
som hon var förälskad i ?
Fanns det en plats
i hennes värld för två?
Snälla skicka ett vykort
för jag undrar så.

Och jag undrar vad som händer
i vår del av stan'
Vinden håller tal vid en hamburgebar
Den har blåst sig trött 
och alla flickor har gått hem
Men du var sötare än dem
när ja slängde bort dig igen
jag slängde bort nån slags vän..

Det var så mörkt
den kvällen jag gick hem
jag hade hoppats på något, hoppats på något.

Om du vill ha mig,
nu kan du få mig så lätt


Om du vill ha mig,
nu kan du få mig så lätt

Om du vill ha mig,
nu kan du få mig så lätt

Om du vill nå mig,
nu kan du få mig


Lura mig
nej, nej
vad folk än säger..

Presentation

Omröstning

Du är...?
 ...Förstagångsläsare.
 ...Stammis.
 ...Har kikat in några gånger...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards