Alla inlägg under april 2007

Av Alex - 13 april 2007 12:29

Ganska så deprimerande faktiskt. Sätter mig vid datorn (när den väl är ledig), kollar helgon, kollar travian, bloggar och kommer sen på att.. jag har ju inget mer att göra egentligen?Nu har vi fått en ny spelning, avslutningsdiscot i parken den 13 juni tillsammans med Hf, vi får väl se hur detta kan arta sig :)Bara EN vecka kvar till Lidköping!!! Otroligt skrämmande!Let's date a träsktroll and let's trask läskeblask, I'm out of here.

Av Alex - 12 april 2007 19:51

Dumma msn som inte fungerar >.<Elin säger hejdå till mig, Milia, Nea och Hanna när hon ska åt andra hållet:- Hejdå, ha det bra i Uddevalla- Hejdå, ha det bra med.. hästarna.Till mig : - *mjukt* och du.. hejdå. *ger mig en jättesöt puss på kinden*Nea: - buhu, Elin tycker mer om Alex än oss!Sen fick jag en puss på kinden av både Hanna och Nea när jag åkte hemåt, haha ^^

Av Alex - 11 april 2007 15:46

JA, JA, JA, JA, JAAA!!!Allt går verkligen vägen nu!! Jag ÄLSKAR mitt liv!Frisyren blev jättebra och jag kan åka på Asta Kask!! JAAA!!!

Av Alex - 11 april 2007 10:36

Vaknade vid halv fem efter att jag hade drömt om en spindel som satt i mitt tak. Givetvis så satt jäveln där när jag vaknade så jag funderade en stund och gick sedan in och lade mig i datarummet.Tar-zan funderade lite på vad fasen hans galna lill-matte höll på med men bestämde sig sedan för att det gick lika bra att sova där så jag tittade en kvart på pestens tid och somnade sedan.Drömde givetvis om äckliga spindlar som kastade sig emot mig och högg sig fast i mitt finger >.<Drömde en trevlig dröm också iofs :)Om 1 h 20 min ska jag klippa mig och jag hoppas som fan att det blir bra! :S

Av Alex - 10 april 2007 18:57

Ibland gör jag små gästspel där jag låtsas att jag är som alla andra, går på marknaden och knör med folk, äter glass i en lekpark, ler emot folk.Det är faktiskt kul.Sitting on the bed or lying wide awake, there's demons in my head and it's more than I can take.Jag undrar om denna oerhört nedsättande vårdepression kommer nå sin kulmen snart så den sakta men säkert tynar bort? Jag orkar inte vara deprimerad mer, det tar på krafterna.Imorgon ska jag iallafall vara duktig och umgås med Hanna, då kommer det bli en maaassa prat, möjligtvis någon sockerkaka med, som vanligt.

Av Alex - 10 april 2007 11:40

alex säger:hej| > let my fingers do the shivering säger:hejalex säger:ska vi göra en insats och umgås imorgon?| > let my fingers do the shivering säger:ja, det måste väl nästan ha gått en månad nu?alex säger:haha ja nåt sånt :P| > let my fingers do the shivering säger:^^

Av Alex - 9 april 2007 23:41

Hon känner efter om det här är att vara friOm det här är ett liv med någon mening iDet är ingen som tjatar längreDet är ingen här som ber henne stiga uppHon går och plockar och hittar sina gamla brevLite konstigt att läsa om gamla planer när hon vet hur det blevDet är ingen som skriver längreDet är ingenting här som är värt att skriva uppÄndå känns det som om hela världen sjungerHar du kommit nånstansHar du sumpat din sista chansÄr du framme nuHar du valt en väg att gåoch ett mål att sikta påoch är det verkligen du?Är det verkligen du?Det fanns stunder när hon visste hur det skulle vaMen det är som om hon glömt vad som var så braHon har för länge sen tappat lustenHar för länge sedan glömt vad som var värt nåntingHon minns bara stunder i periferinHon minns dagar när dom sopade undan krossat porslinDet är ingen som bråkar längreDet är ingen här som börjar gräla om ingentingÄndå känns det som om hela världen sjungerHar du kommit nånstansHar du sumpat din sista chansÄr du framme nuHar du valt en väg att gåoch ett mål att sikta påoch är det verkligen du?Är det verkligen du?Hon känner efter om livet kan va lite merDet är grått som om ett moln träffat hennes kvarterDet är ingen som pratar längreDet är såna dagar som vänder allt upp och nerDet är såna dagar som hela världen sjungerHar du kommit nånstansHar du sumpat din sista chansÄr du framme nuHar du valt en väg att gåoch ett mål att sikta påoch är det verkligen du?Är det verkligen du?

Av Alex - 9 april 2007 22:02

CSI var sannerligen intressant.Jag har börjat förlika mig med tanken på att jag inte kan åka till Skövde på lördag och det är dumt :/ Stackars mig som inte har någon som tycker om mig så mycket så de vill hämta mig mitt i natten :PNu ska jag spela 360. Haj.

Presentation

Omröstning

Du är...?
 ...Förstagångsläsare.
 ...Stammis.
 ...Har kikat in några gånger...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards