Alla inlägg den 8 april 2007

Av Alex - 8 april 2007 18:15

Allt som oftast hjälper det att tänka att visst skär kärleken djupa sår, men jag kan skära djupare.Idag hjälpte det inte att tänka. Jag behöver handling.Jag är ledsen, jag vet att ni kommer bli besvikna, men jag orkar inte just nu, jag orkar inte hålla mig ifrån det jag hållt mig ifrån så jävla länge.Kalla mig fjortis, kalla mig vad fan ni vill.I need a place to call my own, where no one have been, where no one can say how it should be.Jag kommer vara på den platsen ett tag. Jag vet att det blir sämre sen, men jag orkar inte.

Av Alex - 8 april 2007 14:30

Vet du vad, sa lilla tiger, när jag har dej som en vän, så är jag inte rädd och jag kan knalla länge än. Vad är en vän? En själ som lever i två kroppar. - Aristoteles. Ett av de gulligaste sms jag fått (efter att jag mådde illa och åkte hem från skolan) : ”Hejdå då. Krya på dej. Dina bästa vänner hälsar detta! Fiffi, Ellinor och brödrika fredrika :)” På tisdag ska jag klippa mig och det kommer bli såå mongofult, jag känner det på mig :DOh ni tråkiga människor som inte skriver några kommentarer, jag vill veta vad ni tycker, jag bjuder ut mig på era dataskärmar men får inte ens ett hej tillbaka. :)

Presentation

Omröstning

Du är...?
 ...Förstagångsläsare.
 ...Stammis.
 ...Har kikat in några gånger...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards