Alla inlägg den 4 april 2007

Av Alex - 4 april 2007 17:39

Jag känner mig så misslyckad. Jag lyckades hjälpa F ur hennes nedsättande förhållande. Det var inget bra förhållande, han var svartsjuk och skulle bestämma vem hon fick umgås med och inte. Hon var inte min underbara glad och galna F medan hon var med honom, men vi lyckades, och nu är hon återigen så galen som bara hon kan vara.Nu har samma situation dykt upp igen, men den här människan kan inte få min hjälp. Jag vet att du inte kan se det själv, och jag vet att du behöver hjälp men när du inte kan ta emot den är det svårt.Visst, det kan bli så att det verkligen funkar den här gången, att ni lever lyckliga i alla era dagar, men jag fruktar att hon återigen kommer göra dig till små, små trasiga skärvor. Skärvor som jag så förtvivlat vill pussla ihop igen, få dig att förstå hur vacker du är, hur mycket du betyder för mig, hur mycket mer du är värd.Jag påstår inte att det någonsin skulle bli du och jag, ett vi, jag skulle aldrig någonsin göra sönder dig så många gånger som hon har gjort, men saker håller inte för alltid och jag skulle inte klara av att ens såra dig en gång, du är för bra. Missförstå mig inte nu, jag vill ha dig, så otroligt mycket, men du är för bräcklig för att jag ens ska våga ta chansen.Jag har mist en underbar, fin, vacker vän och jag saknar dig, England.

Presentation

Omröstning

Du är...?
 ...Förstagångsläsare.
 ...Stammis.
 ...Har kikat in några gånger...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards