Alla inlägg under mars 2007

Av Alex - 20 mars 2007 16:15

Jag: Nä, det lät som några barn som försökte vara jävligt tuffa.Fredrika: Våra?!I had a little frog once. A little green frog. Very cute. And I loved that frog very much. He meant everything to me. And one day I woke up... the frog was gone. And I thought to myself, that if the frog is gone, I’m going to kill myself. So I stood there, in my boy room with my stepfathers gun, pointing at myself, ready to kill. The little frog walks into the room like this (finger movements). And he stands and looks at me... Then I understood, that if you really, really love someone as my frog did with me, they come back. And that’s not only animals, it could be people also. So if Slim Sussie loves you, she... will come back, I promise. She’s coming back.Be happy and jump on your moped and take a ride around the city and burn out and have fun. You and your moped. Thank you for listening. Over and out.

Av Alex - 19 mars 2007 17:16

Om jag någonsin gör mig en hemsida så kommer ni garanterat att hitta denna på www.dukanstralauppmignu.com . definitivt.Min mattebok går segt. Jag lovar att efter det här ska jag aldrig någonsin ens titta på en linjär funktion igen. Aldrig.Fredrika: Han tittade på dig.. Han med tuppkammen.Jag: "Det" har ett namn.. Sebastian.Fredrika: Va?Jag: Ja, han den där tittade på dig. Han har ett namn.Felicia: Vad heter han då?Jag: Sebastian.Sebastian är ett fint namn.

Av Alex - 14 mars 2007 16:37

Lite extremt viktig grammatik för er som har missat detta:Säg aldrig någonsin "för det tredje"! Aldrig! Det korrekta sättet att räkna upp saker är "för det första, för det andra, för det första, för det första", iaf om man ska tro Lunchstängt. Så nu när ni vet det, gör aldrig någonsin om det misstaget!Nu ska jag dra och sätta mig bakom mina trummor, få ont i armen, skrika och våndas inför Lidköping. Ha det bra!

Av Alex - 8 mars 2007 21:33

Är en aning stressad. Det visar sig då att nationella provet för Matte B kommer en aniiing tidigare än vad jag trott. Om 7 veckor är det dags igen.. Tillsammans med NV.Saker de har som jag inte har: en mattelärare som har tid att förklara eftersom alla är på samma ställe.en mattelektion mer i veckan.redan kommit bra mycket längre än mig.Fuck.

Av Alex - 2 mars 2007 12:47

Way out in the water, see it swimming..Nu har jag gjort det nationella provet, igår närmare bestämt. Det kändes bra.Satt och funderade på en typisk "mwhaha nu ska vi kolla om du är MVG-elev"-uppgift i typ 25 minuter innan glödlampan tändes och jag bara kom på det. Helt underbart!Min mattelärare verkade även vara på bra humör igår, Isabelle fick t o m ta fram sin mobil och visa honom en bild på sin hund som han var fascinerad av.Folk säger alltid "åh, du blir så bra på kort!" när jag har tagit någon egobild med digital-kamera, men när jag försöker förklara att det går 37 dåliga bilder på 1 bra så är det aldrig någon som tror på det. Men det är faktiskt sant! Har tagit ett enormt antal bilder nu och jag lyckades åstadkomma ca 4 bra och 4 halvbra, inte sådär jättemycket faktiskt.Typiskt Felicia:Fredrika: Alex, Felicia vet inte vem Billie Joe är..Jag: Nä, hon vet väl förmodligen inte vem typ Edith Piaff är heller..Felicia ser ut som ett frågetecken och jag och Fredrika förklarar.Haha, nästan i stil med mandelmassabusken det där..Vi sitter och diskuterar hur gott/äckligt semlor/mandelmassa är och av någon konstig anledning säger Fredrika "Ja, det fanns väl inte tillräckligt många buskar helt enkelt.."Felicia ser helt ställd ut och säger "Men vadå? Har inte mandelmassa något med mandlar att göra? Ni vet sådana där små nötter"Jag säger, med en road blick på Fredrika "Näe.. Mandelmassa växer ju på buskar?"Felicia: " Va?! Skojar ni med mig?"Fredrika: "Nej, man får mandelmassa från små bär som växer på mandelmassabusken"Felicia: "Och här har jag gått och trott hela mitt liv att det kommer ifrån mandlar. Ibland är jag verkligen blond!"Jag och Fredrika börjar asgarva och förklara hur det ligger till.That's my Fiffi ^^

Presentation

Omröstning

Du är...?
 ...Förstagångsläsare.
 ...Stammis.
 ...Har kikat in några gånger...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards